Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Først vil jeg lige sige at jeg er glad for den bumlen jeg har i stokkene... Men humøret er bare træls... Jeg kan svinge fra vrede, glæde til sorg på få sekunder... Min stakkels mand har bare en mokke af en kone rendende rundt... Og min stakkels skald, har vildt hovedpine...
Hvordan har i andre det? Og hvad gør i for at undgå udbrudene?? Og til sidst, må jeg godt tage et par panodiler, når det er værst??
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan desværre ikke svare, men ville blot "oppe" den Ydermere ønsker jeg jer al mulig held og lykke med det hele - KOM SÅ BABY!
1000 tak søde!!! Håber også det snart er vores tur!!!
Kan se du har fået nyt job.. Hvorhenne?? Skriv evt. PB.. Hvis ikke du vil skrive det her...
KnusLene
ønskebarn74 skriver: Først vil jeg lige sige at jeg er glad for den bumlen jeg har i stokkene... Men humøret er bare træls... Jeg kan svinge fra vrede, glæde til sorg på få sekunder... Min stakkels mand har bare en mokke af en kone rendende rundt... Og min stakkels skald, har vildt hovedpine... Hvordan har i andre det? Og hvad gør i for at undgå udbrudene?? Og til sidst, må jeg godt tage et par panodiler, når det er værst?? Lene
CamillaValby skriver: Jeg har homoner også i kroppen, men ikke de samme som dig Ihh de mænd altså de skal stå model til noget, men som jeg plejer at sige til min. Så kan det godt være at jeg kan være en mokke, men det er min krop der skal pumpes med homoner mm. så plejer han at sige jaa det er så rigtig nok, også er den lagt. for jer
Jeg har homoner også i kroppen, men ikke de samme som dig Ihh de mænd altså de skal stå model til noget, men som jeg plejer at sige til min. Så kan det godt være at jeg kan være en mokke, men det er min krop der skal pumpes med homoner mm. så plejer han at sige jaa det er så rigtig nok, også er den lagt. for jer
1000 tak søde!!! Ved du om jeg må tage en panodil??
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!! Ved du om jeg må tage en panodil??
CamillaValby skriver: Uhh det tør jeg faktisk ikke svare på. Men jeg tager ikke nogle uanset hvor ondt jeg har, for hvad nu hvis hihi.
Uhh det tør jeg faktisk ikke svare på. Men jeg tager ikke nogle uanset hvor ondt jeg har, for hvad nu hvis hihi.
Jeg havde så ondt inat at jeg kastede op...
ønskebarn74 skriver: Jeg havde så ondt inat at jeg kastede op...
Du må godt spise panodiler smukke det fik jeg afvide på klinikken
du må godt tage panodil det gør jeg
jeg synes virkelig også det kan være hårdt
jeg har tit hovedpine det tager jeg panodil for
knuz
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128