Mirage spa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Sukkerblomst

For et par uger siden var jeg på skodsborg med veninderne... dejlig overnatning med spa og meget lækkert aftensmad og brunch dagen efter. Vi gav 825 kr. pr næse. Det var total hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

-Milla-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der ligger jo også nogle lækre spa steder i Malmö. Ved ikke om det var en ide? 

Jo måske på et senere tidspunkt, for har også hørt godt om Malmø. Det skulle meget gerne være i weekenden, og med vejret er det pt nemmere i KBH.

Anmeld

5. december 2010

-Milla-

Sukkerblomst skriver:

For et par uger siden var jeg på skodsborg med veninderne... dejlig overnatning med spa og meget lækkert aftensmad og brunch dagen efter. Vi gav 825 kr. pr næse. Det var total hygge

Det lyder altså også rigtig lækkert.
Fik I også behandlinger? Vi vil nemlig gerne have lidt massage indover også, og må indrømme at den jeg har set på Mirage lyder god. Der er også hot stone inkluderet og det har jeg hørt rigtig godt om.

Anmeld

5. december 2010

Sukkerblomst

-Milla- skriver:

Det lyder altså også rigtig lækkert.
Fik I også behandlinger? Vi vil nemlig gerne have lidt massage indover også, og må indrømme at den jeg har set på Mirage lyder god. Der er også hot stone inkluderet og det har jeg hørt rigtig godt om.

Nej det var ikke med i prisen, men der er mulighed for det til ekstra penge, det fik vi så ikke, da vi heller vi bruge tiden på at hygge sammen.... Tror måske også den udendørs spa og sauna dækkede vores behov  

Anmeld

5. december 2010

Sukkerblomst

Har lige været inde på Mirage hjemmeside... ser da alt for lækkert ud og faldt lige over chokolade massagen- mums  altså priserne er lidt mere hæftig end skodsborg tror jeg, men har man pengene vil jeg vælge det sted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.