Mirage spa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. december 2010

-Milla-

Godaften.

Min kæreste og jeg har længe snakket om at vi skal have en kærestedag med wellness. Muligvis i næste weekend op til min fødselsdag. I den forbindelse har vi før læst om Rosenborg kur og spa, men nu kan vi ikke rigtigt finde noget om stedet.
I stedet har vi så læst en del om Mirage spa, og det lyder bare helt vildt godt.
Vi overvejer noget behandling med efterfølgende overnatning.
Så ville høre om der er nogen herinde, som har prøvet stedet og kan anbefale det?

Kh. Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Fenris

Godaften.

Min kæreste og jeg har længe snakket om at vi skal have en kærestedag med wellness. Muligvis i næste weekend op til min fødselsdag. I den forbindelse har vi før læst om Rosenborg kur og spa, men nu kan vi ikke rigtigt finde noget om stedet.
I stedet har vi så læst en del om Mirage spa, og det lyder bare helt vildt godt.
Vi overvejer noget behandling med efterfølgende overnatning.
Så ville høre om der er nogen herinde, som har prøvet stedet og kan anbefale det?

Kh. Camilla

Har ikke selv været der- men kender til næsten alle spa steder i DK -og har kun hørt positivt om Mirage

Ps: god fornøjelse

Anmeld

5. december 2010

-Milla-

Apples skriver:

Har ikke selv været der- men kender til næsten alle spa steder i DK -og har kun hørt positivt om Mirage

Ps: god fornøjelse

Dejligt at høre, og mange tak for dit svar.

Mange tak, glæder mig næsten allerede, så håber det kan blive i weekenden.

Er der ellers andre steder i Kbh-området du kan anbefale?

Anmeld

5. december 2010

Fenris

-Milla- skriver:

Dejligt at høre, og mange tak for dit svar.

Mange tak, glæder mig næsten allerede, så håber det kan blive i weekenden.

Er der ellers andre steder i Kbh-området du kan anbefale?

Altså nu arbejder jeg selv i en spa (amazing Space) og kan selvfølgelig anbefale den....Vi laver dog ikke ophold som sådan, ellers skulle skodsborg også være fantastisk Og Rosenborg som du selv nævnte, og jeg mener altså de har en hjemmeside- har du googlet det?

Anmeld

5. december 2010

-Milla-

Apples skriver:

Altså nu arbejder jeg selv i en spa (amazing Space) og kan selvfølgelig anbefale den....Vi laver dog ikke ophold som sådan, ellers skulle skodsborg også være fantastisk Og Rosenborg som du selv nævnte, og jeg mener altså de har en hjemmeside- har du googlet det?

Okay må se lidt på deres sider også. Mht. Rosenborg spa, så er det ikke så meget der popper op, og siden vil ikke åbne. Synes jeg kan læse noget om at der har været brand tidligere på året, så måske det er derfor?

Anmeld

5. december 2010

Fenris

-Milla- skriver:

Okay må se lidt på deres sider også. Mht. Rosenborg spa, så er det ikke så meget der popper op, og siden vil ikke åbne. Synes jeg kan læse noget om at der har været brand tidligere på året, så måske det er derfor?

Hmmmm ja det kan da godt være- ikke noget jeg har hørt om...Ellers skulle Helle Thorup spa også være super

Håber du finder et lækkert sted

Anmeld

5. december 2010

-Milla-

Apples skriver:

Hmmmm ja det kan da godt være- ikke noget jeg har hørt om...Ellers skulle Helle Thorup spa også være super

Håber du finder et lækkert sted

Mange tak for info.

Fortsat god aften.

Anmeld

5. december 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mirage er rigtig godt og meget velanset i branchen. Kendte selv en som blev udnyttet som elev på Rosenborg, så der ville jeg aldrig sætte mine ben...

Anmeld

5. december 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Der ligger jo også nogle lækre spa steder i Malmö. Ved ikke om det var en ide? 

Anmeld

5. december 2010

-Milla-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Mirage er rigtig godt og meget velanset i branchen. Kendte selv en som blev udnyttet som elev på Rosenborg, så der ville jeg aldrig sætte mine ben...

Okay, dejligt at høre.

Tak for dit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.