i forlængelse af "pisser mig faktisk af"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Giraffen

Jildes skriver:

Jeg tænker at det var bedre med få svar end alle de negative svar som der er alt for mange af herinde efterhånden. Så hellere et godt end en masse skidt.

Go' vinkel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Ox.

Line1987 skriver:

det her var dog på ingen måde ment som brok, men en reel empiri over hvor meget folk egentlig forventer

Og indtil videre vises det at folk faktisk ikke forventer alt muligt og at et uddybende svar er bedre end 10 "ligegyldige" svar.

Så jeg synes det viser at vi faktisk er mange der er fint tilfredse og netop IKKE brokker os, hvilket jeg gerne ville vise med denne tråd. 

kvalitet frem for kvantitet

Ja den fangede jeg godt i det første du skrev

Og vi er skam enige - men synes bare det er sjovt der bliver ved med at være kamp herinde, om det så er en 'uskyldig' debat som denne, så er det stadig med til at få folk op ad stolene, så at sige ..

Men - det er bare min holdning, og heldigvis er vi ikke alle helt ens, der er bare ikke altid grund til at det skal påpeges mere end højest nødvendigt.

Anmeld

5. december 2010

Giraffen

Ox. skriver:

Ja den fangede jeg godt i det første du skrev

Og vi er skam enige - men synes bare det er sjovt der bliver ved med at være kamp herinde, om det så er en 'uskyldig' debat som denne, så er det stadig med til at få folk op ad stolene, så at sige ..

Men - det er bare min holdning, og heldigvis er vi ikke alle helt ens, der er bare ikke altid grund til at det skal påpeges mere end højest nødvendigt.

ja det har du ret i. Dette var også mere ment som at få "folk ned af stolene" og synes også der er go stemning i tråden, så syns ik den var helt spildt

Anmeld

5. december 2010

K.Rehder

june1987 skriver:

haha jeg kunne ikke dy mig haha 

er i sindsygt godt humør så den sku bare ud har en masse i ærmerne idag og det gik ud over jer

og go jul der også

Og dit gode humør smitter så dejligt...love it  

God stil

Anmeld

5. december 2010

june1987

KRehder skriver:

Og dit gode humør smitter så dejligt...love it  

God stil

hehe tak, er kun glad for det kunne give nogen et træk på smile båndet  så der kommer helt sikkert flere af den slags fremover

Anmeld

5. december 2010

Zafir

Hvis jeg ikke får svar på mine indlæg, så er det jo ikke verdens ende. Så det er enten:

*Fordi jeg ikke har skrevet dem på et ordenligt tidspunkt

*Fordi jeg har skrevet noget ævl som nogen ikke gider at læse

*Eller fordi jeg ikke selv svarer personligt den ene eller 2 personer der svarer. Man er selv ansvarlig for en god debat

Et indlæg skal op et par gange, før der er folk der svarer.

Vi skal også huske på at der faktisk er rigtig mange brugere herinde, der ikke er aktive i forhold til at skrive indlæg, men 'bare' læser og nyder godt af alle vores erfaringer. Så fordi dit indlæg ikke er svaret, men er læst af mange betyder ikke at folk ikke respekterer dig eller syntes at du har en fin mening.

HVIS du skriver et spørgsmål der ikke bliver besvaret, så omformuler det og skriv det igen.

Anmeld

5. december 2010

Giraffen

Zafir skriver:

Hvis jeg ikke får svar på mine indlæg, så er det jo ikke verdens ende. Så det er enten:

*Fordi jeg ikke har skrevet dem på et ordenligt tidspunkt

*Fordi jeg har skrevet noget ævl som nogen ikke gider at læse

*Eller fordi jeg ikke selv svarer personligt den ene eller 2 personer der svarer. Man er selv ansvarlig for en god debat

Et indlæg skal op et par gange, før der er folk der svarer.

Vi skal også huske på at der faktisk er rigtig mange brugere herinde, der ikke er aktive i forhold til at skrive indlæg, men 'bare' læser og nyder godt af alle vores erfaringer. Så fordi dit indlæg ikke er svaret, men er læst af mange betyder ikke at folk ikke respekterer dig eller syntes at du har en fin mening.

HVIS du skriver et spørgsmål der ikke bliver besvaret, så omformuler det og skriv det igen.

Rigtig go pointe!

Især det med omskrivningen, har tænkt det, men har ikke kunne formulere det, så virkelig godt skrevet

Anmeld

5. december 2010

Zafir

Line1987 skriver:

Rigtig go pointe!

Især det med omskrivningen, har tænkt det, men har ikke kunne formulere det, så virkelig godt skrevet

Folk skal jo både kunne forstå hvad man mener OG finde interesse i det. Så kan en omforumlering godt være handy

Glad for at du forstod hvad jeg mente med det hele...

Anmeld

5. december 2010

Mille83

Jeg tillader mig og skrive, STOP NU alt det der, det pisser mig af, jeg føler mig overset osv osv...

Ej jeg har simpelthen fået nok, det er jo tæt på eller værre end en børnehave, jeg kan vitterligt ikke mere, på forsiden er der ikke mindre end 3.-4 indlæg om det her nu......Sådan plejer det slet ikke være...

Jeg forventer da svar når jeg skriver et indlæg, men bare det der står er konstruktivt er jeg ligeglad med om det er 1 svar eller 100, heldigvis hvis man har brug for hjælp så er i der altid føler jeg

Og kram herfra til ALLE populære, som upopulære, til dem som føler sig overset osv, jeg krammer jer ALLE for i er alle dejlige tøser... !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.