i forlængelse af "pisser mig faktisk af"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Riksen

Diana... skriver:

Jeg forventer ingen svar på mine indlæg hvis folk ikke har noget at sige til dem jamen så skal man da heller ikke svare. 

Knus Diana

Præcis!

Det er jo netop det et offentligt forum som dette inbefatter; at man poster et indlæg og ser hvad, der sker. Jeg forventer ikke at få svar på mine indlæg, men jeg håber da at nogle har tid og lyst til at kommentere - ellers ville jeg jo ikke poste et indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Diana...

Riksen skriver:

Præcis!

Det er jo netop det et offentligt forum som dette inbefatter; at man poster et indlæg og ser hvad, der sker. Jeg forventer ikke at få svar på mine indlæg, men jeg håber da at nogle har tid og lyst til at kommentere - ellers ville jeg jo ikke poste et indlæg.

Nemlig 

Anmeld

5. december 2010

Ina33

Diana... skriver:

He he du skal trykke dine smiley ind nu ikke trække dem for så får du alle de koder med 

Knus

Nååå tak for hjælpen....  He he jeg kunne heller ikke forstå det...

Anmeld

5. december 2010

Diana...

Loppe skriver:

Nååå tak for hjælpen....  He he jeg kunne heller ikke forstå det...

det var så let 

Anmeld

5. december 2010

june1987

Line1987 skriver:

Hehe, go humor 

og Go jul

haha jeg kunne ikke dy mig haha 

er i sindsygt godt humør så den sku bare ud har en masse i ærmerne idag og det gik ud over jer

og go jul der også

Anmeld

5. december 2010

Ox.

Ej men for hulan - ligeså lidt som det hjælper at oprette de tråde i taler om - ligeså lidt hjælper det da med sådan en tråd her ...

Begge dele er jo "brok, brok, brok - og JEG er ikke enige med jer andres tanker"

Anmeld

5. december 2010

B&J

Jeg vil gerne have et svar men 3 svare er jo bedre for hvis det er forskellige svare eller forskellige opskrifter er det bedre ind 1

Anmeld

5. december 2010

Laulund87

B&J skriver:

Jeg vil gerne have et svar men 3 svare er jo bedre for hvis det er forskellige svare eller forskellige opskrifter er det bedre ind 1

Enig

Anmeld

5. december 2010

B&J

Laulund87 skriver:

Enig

jaa

Anmeld

5. december 2010

Giraffen

Ox. skriver:

Ej men for hulan - ligeså lidt som det hjælper at oprette de tråde i taler om - ligeså lidt hjælper det da med sådan en tråd her ...

Begge dele er jo "brok, brok, brok - og JEG er ikke enige med jer andres tanker"

det her var dog på ingen måde ment som brok, men en reel empiri over hvor meget folk egentlig forventer

Og indtil videre vises det at folk faktisk ikke forventer alt muligt og at et uddybende svar er bedre end 10 "ligegyldige" svar.

Så jeg synes det viser at vi faktisk er mange der er fint tilfredse og netop IKKE brokker os, hvilket jeg gerne ville vise med denne tråd. 

kvalitet frem for kvantitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.