Fabtastisk følelse :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

mortilnoahogmelina

lotchen skriver:

Jeg synes også sne er hyggelig (i moderate køre-venlige mængder - man skal vel på job) - havde også barsel sidste jul og dte er altså bare fantastisk, total hygge

Også glædelig 2.advent til dig

Jaaa , jeeg elsker den self lige nu , men jeg er heler ikk tvunget til at skulle kører nogen steder på et fast tidspunkt

forstår godt dem som skal afted om morgnene bander den langt væk - gjorder jeg sidste år .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Frk. Himmelblå

Tillykke med barslen .

Er også selv på barsel nu, og nej, hvor jeg nyder det. Især med snevejr udenfor og hygge-lys og gode bøger indendøre .

December er jo skabt til at gå hjemme og putte sig!

Anmeld

5. december 2010

Frk. Himmelblå

Tillykke med barslen .

Er også selv på barsel nu, og nej, hvor jeg nyder det. Især med snevejr udenfor og hygge-lys og gode bøger indendøre .

Anmeld

5. december 2010

mortilnoahogmelina

SeptemberBaby skriver:

Tillykke med barslen .

Tusinde tak og rigtig meget i lige måde

- Jaaa jeg nyder virkelig os bare December månde , nu har jeg jo desværre gået sygemeldt i ja næsten 4,5 månede så her er desværre ik så meget forandret fra der til at gå på barsel , jeg ser bare frem til at få den lille i armene nu jeg glæder mig godt nok .

Men hvor er det dejligt meg noget snevejr , det gør det bare ekstra hyggeligt , ved alle dem der går på job hader det - men i love it ..

Anmeld

5. december 2010

Frk. Himmelblå

Pernille08 skriver:

Tusinde tak og rigtig meget i lige måde

- Jaaa jeg nyder virkelig os bare December månde , nu har jeg jo desværre gået sygemeldt i ja næsten 4,5 månede så her er desværre ik så meget forandret fra der til at gå på barsel , jeg ser bare frem til at få den lille i armene nu jeg glæder mig godt nok .

Men hvor er det dejligt meg noget snevejr , det gør det bare ekstra hyggeligt , ved alle dem der går på job hader det - men i love it ..

Ja, sne er fantastisk. Især når man ikke skal ud at køre og sådan .

Anmeld

5. december 2010

mortilnoahogmelina

SeptemberBaby skriver:

Ja, sne er fantastisk. Især når man ikke skal ud at køre og sådan .

Jaaa ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.