Fabtastisk følelse :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. december 2010

mortilnoahogmelina

Heej piger

- Håber i alle nyder den dejlige sne derer faldet ned over os idag

Nuu er jeg officielt gået på barsel Wuuh , det betyder jo at der ikk er så længe til den lille gerne skulle komme til verdnen - hvor er det dog skræmmende at tænke på , men for en i pokker hvor jeg dog bare glæderm ig til at få den lille i armene , og få den store dunk af igen

- Det Skal lige siges at jeg har gået hjemme sygemeldt siden uge 20 - men bækkenløsning , og det er bestemt ikk blevet bedre som tidne er skredet frem i graviditeten , men nu er der da heldigvis en vejs ende på de smerter efterhånden , og så længe den lille bebze har det godt , så kan jeg godt overleve , selvom det er et smerte helvede efterhånden

- udover det ja så har jeg godt nok haft det underligt i min krop de sidste par dage , været skidt tilpas , men kvalme underlig fornemmelse i maven , ondt i halsen , hovedepine , lidt feber og bare enormt sløv :/

Jeg ville da bare lige fortælle alle jer dejlige damer det sidste nye håber i nyder 2 søndag i advent

Stort  Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Snefnug1984

Skøn måned at gå på barsel i Håber du får en god barsel og en god jul

Anmeld

5. december 2010

Mother-love

Pernille08 skriver:

Heej piger

- Håber i alle nyder den dejlige sne derer faldet ned over os idag

Nuu er jeg officielt gået på barsel Wuuh , det betyder jo at der ikk er så længe til den lille gerne skulle komme til verdnen - hvor er det dog skræmmende at tænke på , men for en i pokker hvor jeg dog bare glæderm ig til at få den lille i armene , og få den store dunk af igen

- Det Skal lige siges at jeg har gået hjemme sygemeldt siden uge 20 - men bækkenløsning , og det er bestemt ikk blevet bedre som tidne er skredet frem i graviditeten , men nu er der da heldigvis en vejs ende på de smerter efterhånden , og så længe den lille bebze har det godt , så kan jeg godt overleve , selvom det er et smerte helvede efterhånden

- udover det ja så har jeg godt nok haft det underligt i min krop de sidste par dage , været skidt tilpas , men kvalme underlig fornemmelse i maven , ondt i halsen , hovedepine , lidt feber og bare enormt sløv :/

Jeg ville da bare lige fortælle alle jer dejlige damer det sidste nye håber i nyder 2 søndag i advent

Stort  Pernille

Uhhh det er spændende....

held og lykke med det hele

Anmeld

5. december 2010

mortilnoahogmelina

michelledam skriver:

Uhhh det er spændende....

held og lykke med det hele

Tusinde tak skal du have

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

Det er da helt super at du så gået på barsel!
Jeg håber alt kommer til at blive lidt bedre for dig så  

Anmeld

5. december 2010

mortilnoahogmelina

Snefnug26 skriver:

Skøn måned at gå på barsel i Håber du får en god barsel og en god jul

Jaa , det er helt fanstisk

Tusinde tak i lige måde ..

Anmeld

5. december 2010

mortilnoahogmelina

Dinna88 skriver:

Det er da helt super at du så gået på barsel!
Jeg håber alt kommer til at blive lidt bedre for dig så  

Jaa , det er bare helt perfekt

Håber bestem os det vender de næste par dage

Anmeld

5. december 2010

klmf

Ha en rigtig god barsel og rigtig god fødsel!

Jeg er lige startet op efter barsel og det er så hååååårdt når man nu lige har gået og hygget sig

Anmeld

5. december 2010

mortilnoahogmelina

lotchen skriver:

Ha en rigtig god barsel og rigtig god fødsel!

Jeg er lige startet op efter barsel og det er så hååååårdt når man nu lige har gået og hygget sig

Tusinde tusinde tak skal du have - jeg nyder bare den sidste tid, i så dejlig en månede som december , med snee

Jaa det kunne jeg virkelig godt forstille mig , rigtig meget held og lykke med job , og glædelig 2 advent

Anmeld

5. december 2010

klmf

Pernille08 skriver:

Tusinde tusinde tak skal du have - jeg nyder bare den sidste tid, i så dejlig en månede som december , med snee

Jaa det kunne jeg virkelig godt forstille mig , rigtig meget held og lykke med job , og glædelig 2 advent

Jeg synes også sne er hyggelig (i moderate køre-venlige mængder - man skal vel på job) - havde også barsel sidste jul og dte er altså bare fantastisk, total hygge

Også glædelig 2.advent til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.