Hvorfor græder min dreng så meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

prettybutterfly

Min datter havde også kolik og græd nogle gange i 6 timer i træk -ikke unormalt for hende. En dag græd hun 9 timer i træk, kun afbrudt af lidt bryst. Det var mega hårdt de første 3 mdr, men nu fylder hun et år på onsdag, og selvom hun for længst er ovre kolik græder hun stadig mere end gennemsnittet.

Held og lykke med det!!! Krydser fingre for dig!

Knus, Mona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

CiSo

Maise skriver:

ville også prøve at supplere med mme og dertil i morgen prøve lægen ang. kolik eller ørene. har du undersøgt ham for trøske ??

det kunne godt være jeg skulle prøve med noget mme.. Og med hensyn til trøske syntes jeg ikke han ser hvid ud inde i munden..

Hvis jeg skulle supplere med noget mme, skal det så være inden natten??

Anmeld

5. december 2010

CiSo

prettybutterfly skriver:

Min datter havde også kolik og græd nogle gange i 6 timer i træk -ikke unormalt for hende. En dag græd hun 9 timer i træk, kun afbrudt af lidt bryst. Det var mega hårdt de første 3 mdr, men nu fylder hun et år på onsdag, og selvom hun for længst er ovre kolik græder hun stadig mere end gennemsnittet.

Held og lykke med det!!! Krydser fingre for dig!

Knus, Mona

åhh, det lyder godt nok forfærdenligt for jer! 9 timer puha det er mange!! og tak for held og lykke.

Anmeld

5. december 2010

CiSo

Eliza/lykke skriver:

begge mine børn havde en periode fra 3-7 uger hvor de græd meget. Den ældste græd dog i 3 mrd., fordi han havde kolik. Kun barnevognen hjalp ham - hele dagen om natten.......... men min datter (knap 7 mrd) havde ikke kolik, men var igennem en periode omkring de 5 uger, hvor hun bare græd og græd.

Vi følte ikke, at vi kunne stille noget op med hende. Hun var ikke sulten, ville ikke nusses og vi måtte vugge barnevognen konstant. Det var KUN en periode, men den føltes meget laaaannngggggg. Efter de 5 uger vendte det lidt.

Min overbevisning er, at det var en periode hvor hun åbner sig mere op for verden, og dermed bliver mere urolig end ellers. Hun begynder at se, at der findes ting og sager rundt om hende, og hendes lille hjerne kan ikke følge med. Så hun blev utryg. Det var så her, at mor kom ind i billedet - og måtte forsøge at berolige hende. Men det var mega hårdt! RIGTIG hårdt.

Jeg er sikker på, at det kun er en periode, og om et par dage eller to uger, vil du se et helt andet barn.

Knus herfra

Ja, det du har fat i der, kunne også sagtens være en teori.. Nu må vi se hvad lægen siger..

Anmeld

5. december 2010

Maise

sophieamalia skriver:

det kunne godt være jeg skulle prøve med noget mme.. Og med hensyn til trøske syntes jeg ikke han ser hvid ud inde i munden..

Hvis jeg skulle supplere med noget mme, skal det så være inden natten??

græder han nu ??? for så ville jeg da forsøge allerede nu. ellers næste gang du ville give ham noget at spise, samt til natten. og så i nat, bare amme og bliver han hysterisk, så lave flaske.

Anmeld

5. december 2010

Maise

ellers evt. tage ham til læge og dernæst kiropraktor, zoneterapr eller lign. kan være hun har smerter v. skæv i nakke, bækken eller andet fra fødslen.

Anmeld

5. december 2010

CiSo

Maise skriver:

græder han nu ??? for så ville jeg da forsøge allerede nu. ellers næste gang du ville give ham noget at spise, samt til natten. og så i nat, bare amme og bliver han hysterisk, så lave flaske.

nej, lige nu er der ikke noget.. Men det er også først ved en 8 halv 9 tiden han plejer at begynde! Han plejer at blive lagt til ved en halv 8 tiden, så tror da lige jeg vil sende manden ned og købe noget nu, og så se om han vil have det, her når han om ikke så længe bliver sulten. Tak for hjælpen.

Anmeld

5. december 2010

CiSo

Maise skriver:

ellers evt. tage ham til læge og dernæst kiropraktor, zoneterapr eller lign. kan være hun har smerter v. skæv i nakke, bækken eller andet fra fødslen.

vil se hvordan aftenen og natten går, og så kontakte lægen imorgen.

Anmeld

5. december 2010

Maise

sophieamalia skriver:

nej, lige nu er der ikke noget.. Men det er også først ved en 8 halv 9 tiden han plejer at begynde! Han plejer at blive lagt til ved en halv 8 tiden, så tror da lige jeg vil sende manden ned og købe noget nu, og så se om han vil have det, her når han om ikke så længe bliver sulten. Tak for hjælpen.

velbekommen. det er et forsøg værd. får han d-dråber?? måske han har mavekneb af dem eller ?? hmm ja det er bare så svært at læse dem. puha, håber det lykkedes og at han vil tage flasken.

Anmeld

5. december 2010

Maise

sophieamalia skriver:

vil se hvordan aftenen og natten går, og så kontakte lægen imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.