Hvorfor græder min dreng så meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.790 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. december 2010

CiSo

Ja, min lille knægt på 1 mdr, græder rigtig meget. Igår aftes græd han fra 20 tiden til klokken halv 4 i nat.. Og det er så hårdt og stå der og ikke ved hvad man skal stille op? Sådan har det stået på i et par dage nu, siden torsdag faktisk.. Og jeg kan bare ikke finde ud af hvad det er der er galt..Tror ikke det er maven, han har afføring som han skal.  Han brude heller ikke være sulten, det hjælper heller ikke at ligge ham til brystet, det vil han ikke have.

Hjælp, hvad kan det være??

Sophie, der har hårdt brug for søvn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

june1987

det lyder som kolik ??

det havde cecilia nemlig

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

sophieamalia skriver:

Ja, min lille knægt på 1 mdr, græder rigtig meget. Igår aftes græd han fra 20 tiden til klokken halv 4 i nat.. Og det er så hårdt og stå der og ikke ved hvad man skal stille op? Sådan har det stået på i et par dage nu, siden torsdag faktisk.. Og jeg kan bare ikke finde ud af hvad det er der er galt..Tror ikke det er maven, han har afføring som han skal.  Han brude heller ikke være sulten, det hjælper heller ikke at ligge ham til brystet, det vil han ikke have.

Hjælp, hvad kan det være??

Sophie, der har hårdt brug for søvn!

Kolik eller noget med ørerne.
Så tag en snak med lægen..det er nok det klogeste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. december 2010

CiSo

june1987 skriver:

det lyder som kolik ??

det havde cecilia nemlig

hvor gammel var hun, da det begyndte?

Fordi Cilas er jo 1 mdr, og der har slet ikke været noget før nu? Kan det godt bare komme sådan ud af det blå?

Anmeld

5. december 2010

CiSo

SussieThyssen skriver:

Kolik eller noget med ørerne.
Så tag en snak med lægen..det er nok det klogeste.

Kærligst
Sussie

tak for råd, tror jeg jeg vil prøve.. Håber godt nok ikke han har kolik.

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

sophieamalia skriver:

tak for råd, tror jeg jeg vil prøve.. Håber godt nok ikke han har kolik.

Det havde min den ældste, og der er ikke så meget andet at gøre end at komme igennem det. Men det hjælper rigtigt meget med zoneterapi og babymassage.

Men få lige tjekket ørerne og tag så en snak med lægen om kolik.

Anmeld

5. december 2010

Eliza/lykke

begge mine børn havde en periode fra 3-7 uger hvor de græd meget. Den ældste græd dog i 3 mrd., fordi han havde kolik. Kun barnevognen hjalp ham - hele dagen om natten.......... men min datter (knap 7 mrd) havde ikke kolik, men var igennem en periode omkring de 5 uger, hvor hun bare græd og græd.

Vi følte ikke, at vi kunne stille noget op med hende. Hun var ikke sulten, ville ikke nusses og vi måtte vugge barnevognen konstant. Det var KUN en periode, men den føltes meget laaaannngggggg. Efter de 5 uger vendte det lidt.

Min overbevisning er, at det var en periode hvor hun åbner sig mere op for verden, og dermed bliver mere urolig end ellers. Hun begynder at se, at der findes ting og sager rundt om hende, og hendes lille hjerne kan ikke følge med. Så hun blev utryg. Det var så her, at mor kom ind i billedet - og måtte forsøge at berolige hende. Men det var mega hårdt! RIGTIG hårdt.

Jeg er sikker på, at det kun er en periode, og om et par dage eller to uger, vil du se et helt andet barn.

Knus herfra

Anmeld

5. december 2010

MoarTil4

prøv en enkelt gang at supplere med lidt flaske - måske får han ikke nok at spise. Om ikke andet så får du udelukket at det er sult.

håber det går i orden

Anmeld

5. december 2010

june1987

sophieamalia skriver:

hvor gammel var hun, da det begyndte?

Fordi Cilas er jo 1 mdr, og der har slet ikke været noget før nu? Kan det godt bare komme sådan ud af det blå?

14 dage var hun :O og det glemmer jeg aldrig, så smut til lægen og forklar ham det. og jeg vil sige zoneterapi er guld værd

Anmeld

5. december 2010

Maise

ville også prøve at supplere med mme og dertil i morgen prøve lægen ang. kolik eller ørene. har du undersøgt ham for trøske ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.