Verdens bedste småkager søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Manakauapo

Lækkert, jeg får dejlig travlt med at bage. Bliver sgu familiens yndlingsperson  

Gemt og gemt igen. Mange tak for alle opskrifterne, hvor er du sød

Så lidt  Sidste år bagte jeg så mange, at vi smed de sidste ud i sommerferien i år, fordi vi ikke kunne få dem spist. Havde vel godt 15-20 kagedåser fyldt  hehe... Så du spørger bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Silvermist

Kageteenageren skriver:

Så lidt  Sidste år bagte jeg så mange, at vi smed de sidste ud i sommerferien i år, fordi vi ikke kunne få dem spist. Havde vel godt 15-20 kagedåser fyldt  hehe... Så du spørger bare

Wow, du er sgu dygtig. Kommer du ikke lige over og sørger for vores kager?  Jeg er blevet dygtigere, men det er også sjovere nu hvor mine piger er blevet så store at de begge to (+ min yderst kageglade mand) kan nyde mine kager Haha

Anmeld

4. december 2010

Manakauapo

Silvermist skriver:

Wow, du er sgu dygtig. Kommer du ikke lige over og sørger for vores kager?  Jeg er blevet dygtigere, men det er også sjovere nu hvor mine piger er blevet så store at de begge to (+ min yderst kageglade mand) kan nyde mine kager Haha

Hehe... Må desværre skuffe dig... Prøver at trappe lidt for mine handlinger. Syntes jeg laver for meget, og det har jeg gjort i lang tid...

Anmeld

4. december 2010

Silvermist

Kageteenageren skriver:

Hehe... Må desværre skuffe dig... Prøver at trappe lidt for mine handlinger. Syntes jeg laver for meget, og det har jeg gjort i lang tid...

Hehe okay, later...  Og ja, du fortjener skam også at slappe lidt af fra bageovnen 

Anmeld

4. december 2010

puttecolle

Silvermist skriver:

Nu har jeg lavet ingefærkager, vaniljekranse, mömmukökur (morskager, islandsk opskrift) og tja, her til aftes har jeg lige lavet verdens seriøst grimmeste jødekager  Dem er min mand heldigvis godt på vej med at få spist og så får pigerne lov i morgen. Håber at de hurtigt bliver spist, så ingen når at få dem set 

Er der mon nogen af Jer der lurer på verdens bedste småkageopskrift? Mangler sådan inspiration...

har du en mail adr så kan jeg sende dig dem jeg laver og dem er min mand helt vilde med.

Anmeld

4. december 2010

Silvermist

har du en mail adr så kan jeg sende dig dem jeg laver og dem er min mand helt vilde med.

Hvor er du sød. Det kan du tro jeg har og dine opskrifter modtages med kyshånd  Sender lige lige en PB med min mail adresse

Anmeld

4. december 2010

Manakauapo

Hehe okay, later...  Og ja, du fortjener skam også at slappe lidt af fra bageovnen 

Jeg bager lidt småkager her til jul, men mit yndlingssted kommer absolut til at være sengen, hvor jeg ZzzzZZZZzzZZ  hehe

Ej, det er okay... Jeg er yderst aktiv i det køkken  Og det nyder folk, vist  godt af  hehe

Anmeld

4. december 2010

Silvermist

Kageteenageren skriver:

Jeg bager lidt småkager her til jul, men mit yndlingssted kommer absolut til at være sengen, hvor jeg ZzzzZZZZzzZZ  hehe

Ej, det er okay... Jeg er yderst aktiv i det køkken  Og det nyder folk, vist  godt af  hehe

Dejlig aktiv og travl kvinde  Nyd din seng, det fortjener du ihvertfald. Jeg er iøvrigt også rigtig glad for min seng. Sengen er et skønt sted at bruge sin tid på Haha...

Anmeld

4. december 2010

Manakauapo

Silvermist skriver:

Dejlig aktiv og travl kvinde  Nyd din seng, det fortjener du ihvertfald. Jeg er iøvrigt også rigtig glad for min seng. Sengen er et skønt sted at bruge sin tid på Haha...

Nemlig! Den er yderst dejlig!  

Jeg skulle rigtig til møde i Gråsten idag (bor i Nyborg), så skulle med toget kl.09:45, for at kunne nå at komme derned inden kl.13:00, hvor det begyndte. Så langt nåede jeg imidlertid ikke. Jeg hørte ikke vækkeuret kl.07:00 og vågnede så kl.10:45 efter 14,5 timers søvn... Tadaa... Gæt hvem der aldrig nåede til Gråsten...

Men udhvilet! Det er jeg da nu!

Anmeld

4. december 2010

Silvermist

Kageteenageren skriver:

Nemlig! Den er yderst dejlig!  

Jeg skulle rigtig til møde i Gråsten idag (bor i Nyborg), så skulle med toget kl.09:45, for at kunne nå at komme derned inden kl.13:00, hvor det begyndte. Så langt nåede jeg imidlertid ikke. Jeg hørte ikke vækkeuret kl.07:00 og vågnede så kl.10:45 efter 14,5 timers søvn... Tadaa... Gæt hvem der aldrig nåede til Gråsten...

Men udhvilet! Det er jeg da nu!

Haha, udover alt det du ikke nåede bliver jeg helt misundelig. Elsker sådan nogle dage hvor man bare er totalt udhvilet efter en lang og god skønhedssøvn  Du holder dig nok frisk længe, masser af energi til Baby.dk i aften Weee. Nyd det, selvom det bare er Øv at sove over sig. Man får jo nærmest et hjerteanfald trods al den dejlige søvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.