Verdens bedste småkager søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.235 visninger
29 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Silvermist

Nu har jeg lavet ingefærkager, vaniljekranse, mömmukökur (morskager, islandsk opskrift) og tja, her til aftes har jeg lige lavet verdens seriøst grimmeste jødekager  Dem er min mand heldigvis godt på vej med at få spist og så får pigerne lov i morgen. Håber at de hurtigt bliver spist, så ingen når at få dem set 

Er der mon nogen af Jer der lurer på verdens bedste småkageopskrift? Mangler sådan inspiration...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Mette.

Silvermist skriver:

Nu har jeg lavet ingefærkager, vaniljekranse, mömmukökur (morskager, islandsk opskrift) og tja, her til aftes har jeg lige lavet verdens seriøst grimmeste jødekager  Dem er min mand heldigvis godt på vej med at få spist og så får pigerne lov i morgen. Håber at de hurtigt bliver spist, så ingen når at få dem set 

Er der mon nogen af Jer der lurer på verdens bedste småkageopskrift? Mangler sådan inspiration...

Jeg har en super lækker opskrift på brunkager, som jeg gerne ligger ind i morgen, hvis du er interesseret?

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Jeg har alle mine småkageopskrifter i opskrifttråden. de er alle sammen super

Anmeld

4. december 2010

Silvermist

Mette. skriver:

Jeg har en super lækker opskrift på brunkager, som jeg gerne ligger ind i morgen, hvis du er interesseret?

Den modtages med kyshånd  Mange tak

Anmeld

4. december 2010

Manakauapo

Røverkager... Uhm...

Anmeld

4. december 2010

Silvermist

Zafir skriver:

Jeg har alle mine småkageopskrifter i opskrifttråden. de er alle sammen super

Dem må jeg ind og lure, hvis jeg altså kan finde rundt derinde. Er ikke super god til at finde rundt i alle trådene.

Mange tak

Anmeld

4. december 2010

Silvermist

Kageteenageren skriver:

Røverkager... Uhm...

Hvad er røverkager?  

Anmeld

4. december 2010

Manakauapo

Silvermist skriver:

Hvad er røverkager?  

Sådan nogle rigtig gode cookies. De er bløde og sprøde  Mums

http://holistiskhjemmeservice.dk/index.php?option=com_garyscookbook&Itemid=&func=detail&id=437

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Silvermist skriver:

Dem må jeg ind og lure, hvis jeg altså kan finde rundt derinde. Er ikke super god til at finde rundt i alle trådene.

Mange tak

OPskrifttråden er altid oppe i toppen i kageklubben

Anmeld

4. december 2010

Silvermist

Kageteenageren skriver:

Sådan nogle rigtig gode cookies. De er bløde og sprøde  Mums

http://holistiskhjemmeservice.dk/index.php?option=com_garyscookbook&Itemid=&func=detail&id=437

Mmm mange tak, de lyder geniale, de er hermed gemt under Favoritter og skal afprøves når jeg har mod på at bage igen. Griner stadig af mine yderst grimme jødekager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.