voldsom lyst til appelsin juice 24/7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du skal lige snakke med apoteket om hvilke jerntabs du skal have som gravid.
Det afhænger nemlig af hvordan din mave fungerer.
Nogle får forstoppelse af jern, men om man må spise dem med afføringsmiddel i, ved jeg helt ærligt ikke, så snak med apoteket.
Og siden hen lægen, hvis du nu skulle få forstoppelse.
Er du ikke mælkedrikker, er det godt med ekstra kalk...igen tal med apoteket.
Både du og barnet har godt af ekstra kalk, især du, for barnet skal nok tage hvad du har i dig, men også for at du forebygger senere knogleskørhed i din egen krop.
Og held og lykke med det.

har de sidste mange måneder slet ikke rørt mælk andet end det jeg og min forlovede blander i maden... det med at tage et glas mælk der kan jeg slet ikke mere, synes det er : ulækkert.. jeg ved ikke hvorfor, men før hen har jeg altid elsket at drikke sødmælk.. men bare ikke mere men jeg skal nok snakke med lægen og apoteket

og mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

åh ha' romkugler er osse godt, så jeg er da spændt på at se om jeg os får lyst til romkugler i løbet af min graviditet..

LOOOL...romkigler..ja, det er ski da de underligste ting man kan få flip med.
Jeg havde det med softice..og jeg som ALDRIG rører det stads, men under min graviditet med Nickolai var jeg helt syg med softice..især i de første 3 mdr.
Og dufte....jamen jeg siger jer...
Eller skulle måske nærmere betegne dem lugte. Jeg har altid hørt til de, der ikke har det ret godt med nogen former for parfume, de får mig til at tabe vejret, men med Nickolai..OMG
Da min skøre ide om nye lugte, jo stærkere jo bedre, klingede af efter de første 3 måneder, lugtede hele huset som et...ja...bordel i myldretiden..er vel den bedste betegnelse 
Hold da op hvor blev der bare lige smidt ud af sæber, deo'er og alskens forfærdelige ting jeg havde udstyret mig selv og min stakkels mand med.
Gosh...hvor kan man bare blive mærkelig

Anmeld

4. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

LOOOL...romkigler..ja, det er ski da de underligste ting man kan få flip med.
Jeg havde det med softice..og jeg som ALDRIG rører det stads, men under min graviditet med Nickolai var jeg helt syg med softice..især i de første 3 mdr.
Og dufte....jamen jeg siger jer...
Eller skulle måske nærmere betegne dem lugte. Jeg har altid hørt til de, der ikke har det ret godt med nogen former for parfume, de får mig til at tabe vejret, men med Nickolai..OMG
Da min skøre ide om nye lugte, jo stærkere jo bedre, klingede af efter de første 3 måneder, lugtede hele huset som et...ja...bordel i myldretiden..er vel den bedste betegnelse 
Hold da op hvor blev der bare lige smidt ud af sæber, deo'er og alskens forfærdelige ting jeg havde udstyret mig selv og min stakkels mand med.
Gosh...hvor kan man bare blive mærkelig

hehe hold da helt op, det lyder da helt vildt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.