Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Susan1978 skriver: har besluttet mig for at det nok ikke skal noget steder, før vi har noget af det andet, plus jeg også overvejer om man burde gemme det. i øvrigt er det vist mest til piger.. der er noget slot og noget i mellem nemlig. men kan godt forstå du spør.
har besluttet mig for at det nok ikke skal noget steder, før vi har noget af det andet, plus jeg også overvejer om man burde gemme det.
i øvrigt er det vist mest til piger.. der er noget slot og noget i mellem nemlig.
men kan godt forstå du spør.
Haha ja okay det er helt iorden, og nok også meget klogt hvis det er til piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Naannaa87 skriver: Haha ja okay det er helt iorden, og nok også meget klogt hvis det er til piger
Jeg har et Lego Duplo supermarked, som jeg skal have sat til salg, jeg vedikke om det er noget du kunne være interesseret i?
min søn æææææææææææææælsker også lego... det gamle man bare kan bygge altmuligt af
man kan købe æsker med ganske almindelige klodser i til 100,- kr i legetøjsbutikkerne
JulieE skriver: Jeg har et Lego Duplo supermarked, som jeg skal have sat til salg, jeg vedikke om det er noget du kunne være interesseret i?
Ihh hvor er det sødt af dig men jeg tror vi er ude efter de almindelige klodser til at starte med
Naannaa87 skriver: Ihh hvor er det sødt af dig men jeg tror vi er ude efter de almindelige klodser til at starte med
Det er helt ok Kan også se din søn ikke er så gammel endnu... Så er klodserne alene et godt sted at starte
JulieE skriver: Det er helt ok Kan også se din søn ikke er så gammel endnu... Så er klodserne alene et godt sted at starte
Det var lige det vi havde i tankerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128