søger lego

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Susan1978

(ved ikke hvor denne skal puttes hen)

jeg søger sådan en god pose lego ( de små) jeg kan købe til min søn, som vist efterhånden er med på ideen med at give sutten til julemanden.   også får han en stor gave i stedet.

vi har intet af det lego, kun dublo og det gider han ikke rigtig mere.

Det skal helst ikke være sådan noget teknisk noget, bare almindelige klodser, så vi kan bygge huse, biler eller andet i en alder af 3½  år.

håber nogen har noget liggende på loftet - de tænker de ikke skal bruge mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Carina1977

Susan1978 skriver:

jeg søger sådan en god pose lego ( de små) jeg kan købe til min søn, som vist efterhånden er med på ideen med at give sutten til julemanden.   også får han en stor gave i stedet.

Det skal helst ikke være sådan noget teknisk noget, bare almindelige klodser, så vi kan bygge huse, biler eller andet i en alder af 3½  år.

Jeg har ikke lige nogen min søn vil af med endnu, men ville bare sige at det fortryder du ikke. Min søn har altid været vild med lego, og i en alder af 10 år, leger han stadig rigtig meget med det. Så de får glæde af det i laaang tid, og så er det jo nok noget af det legetøj, der er mest holdbart.

Jeg håber der er nogen herinde, der har noget liggende de ikke bruger, så du kan købe det.

Og rigtig god jul

Anmeld

4. december 2010

Susan1978

Jeg har ikke lige nogen min søn vil af med endnu, men ville bare sige at det fortryder du ikke. Min søn har altid været vild med lego, og i en alder af 10 år, leger han stadig rigtig meget med det. Så de får glæde af det i laaang tid, og så er det jo nok noget af det legetøj, der er mest holdbart.

Jeg håber der er nogen herinde, der har noget liggende de ikke bruger, så du kan købe det.

Og rigtig god jul

Tak Carina.

Ja jeg også fingre -  har jo nok kun held, hvis der er nogen hvis børn ikke gider lege med det.. for som du siger så leger børn med det i mange år..  og størstedelen af os herinde har nok børn i en lav alder i større eller mindre omfang.

jeg ærger mig rigtig meget over at mine forældre ikke har gemt vores legetøj.. fx Barbie eller lego.. det går jo åbentbart aldrig af mode og vi kunne ha givet det til vores børn.

Anmeld

4. december 2010

slettet_7530

Susan1978 skriver:

Tak Carina.

Ja jeg også fingre -  har jo nok kun held, hvis der er nogen hvis børn ikke gider lege med det.. for som du siger så leger børn med det i mange år..  og størstedelen af os herinde har nok børn i en lav alder i større eller mindre omfang.

jeg ærger mig rigtig meget over at mine forældre ikke har gemt vores legetøj.. fx Barbie eller lego.. det går jo åbentbart aldrig af mode og vi kunne ha givet det til vores børn.

Jeg har desværre solgt alt vores, men har lidt Peter Plys men det er jo duplo

Anmeld

4. december 2010

Susan1978

albertesmor skriver:

Jeg har desværre solgt alt vores, men har lidt Peter Plys men det er jo duplo

eii det var ægerligt..

ellers tak, sødt af dig... men dublo har vi selv.

Anmeld

4. december 2010

Silas&Mille

Susan1978 skriver:

Jeg har desværre heller ikke noget.

Men prøv eventuelt at kigge på www.dba.dk
De gange jeg har kigget derinde har der været en del lego til salg 

Anmeld

4. december 2010

Na-Wi

Jeg har desværre heller ikke noget lego, men tænkte på det dublo du har! er det noget du måske ville overveje at sælge ?

Anmeld

4. december 2010

Lady Marion <3

Lines far (LIne og Liam) sælger brugt lego , jeg har købt en god posefuld af ham   Prøv at kontakt Line

Anmeld

4. december 2010

Susan1978

MoriSverige skriver:

Jeg har desværre heller ikke noget.

Men prøv eventuelt at kigge på www.dba.dk
De gange jeg har kigget derinde har der været en del lego til salg 

tak - har også lige siddet og kigget lidt.. fandt et par stykker... men synes rigtig meget af det, er sådan noget teknisk noget

Anmeld

4. december 2010

Susan1978

Naannaa87 skriver:

Jeg har desværre heller ikke noget lego, men tænkte på det dublo du har! er det noget du måske ville overveje at sælge ?

har besluttet mig for at det nok ikke skal noget steder, før vi har noget af det andet, plus jeg også overvejer om man burde gemme det.

i øvrigt er det vist mest til piger.. der er noget slot og noget i mellem nemlig.

men kan godt forstå du spør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.