Tusind tak ....
.... for alle jeres krydsede fingre, og tanker.
Asager vendte tilbage i går med posetivt nyt.
Godt nok har han et 15 cm åbent sår, men i modsætning til hvad den første dyrlæge sagde så er de øvre sener, den dybe bøjesene og alle vigtige funktioner fuldstændigt intakte.
Og hans prognose er rigtig god, Ansager mener enda ikke engang det vil komme til at hæmme ham, i brug som ridehest engang.
Eneste slemme ting er at han har snittet knoglen, og det lag som ligger omkring knoglen har taget skade, men inden for 14 dage kan man se om det visner og dør, og så kræver det et indgreb for at fjerne det, men ellers så har en skytsengel tilsyneladende holdt begge hænder over ham.
Ansager beholder ham ihvertfald de første 14 dage, og så ser vi derfra hvordan og hvorledes såret heler op.
Vi blev simpelthen så glade og lettede i går aftes, og jeg græd af glæde og lettelse, fordi jeg får lov at beholde min dejlige dreng som betyder så meget for mig.
Prisen.. ja den snakker vi ikke om, men vi skal da helt sikkert spænde livremmen ind i et godt stykke tid, og den kommende barnedåb, bliver ikke helt som vi havde ønsket os.
Men igen tusind tusind tak.
Hilsen Berit
Anmeld