Vil i krydse fingre for min hest ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2008

Rahmberg.dk

Tusind tak ....
.... for alle jeres krydsede fingre, og tanker.

Asager vendte tilbage i går med posetivt nyt.

Godt nok har han et 15 cm åbent sår, men i modsætning til hvad den første dyrlæge sagde så er de øvre sener, den dybe bøjesene og alle vigtige funktioner fuldstændigt intakte.

Og hans prognose er rigtig god, Ansager mener enda ikke engang det vil komme til at hæmme ham, i brug som ridehest engang.

Eneste slemme ting er at han har snittet knoglen, og det lag som ligger omkring knoglen har taget skade, men inden for 14 dage kan man se om det visner og dør, og så kræver det et indgreb for at fjerne det, men ellers så har en skytsengel tilsyneladende holdt begge hænder over ham.

Ansager beholder ham ihvertfald de første 14 dage, og så ser vi derfra hvordan og hvorledes såret heler op.

Vi blev simpelthen så glade og lettede i går aftes, og jeg græd af glæde og lettelse, fordi jeg får lov at beholde min dejlige dreng som betyder så meget for mig.

Prisen.. ja den snakker vi ikke om, men vi skal da helt sikkert spænde livremmen ind i et godt stykke tid, og den kommende barnedåb, bliver ikke helt som vi havde ønsket os.

Men igen tusind tusind tak.

Hilsen Berit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2008

Pia.

Dejligt at høre at det går den rigtige vej... Så fortsætter vi bare med at krydse fingre det næste stykke tid så det hele ender godt...

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

28. august 2008

twinboys

Rahmberg.dk skriver:

Tusind tak ....
.... for alle jeres krydsede fingre, og tanker.

Asager vendte tilbage i går med posetivt nyt.

Godt nok har han et 15 cm åbent sår, men i modsætning til hvad den første dyrlæge sagde så er de øvre sener, den dybe bøjesene og alle vigtige funktioner fuldstændigt intakte.

Og hans prognose er rigtig god, Ansager mener enda ikke engang det vil komme til at hæmme ham, i brug som ridehest engang.

Eneste slemme ting er at han har snittet knoglen, og det lag som ligger omkring knoglen har taget skade, men inden for 14 dage kan man se om det visner og dør, og så kræver det et indgreb for at fjerne det, men ellers så har en skytsengel tilsyneladende holdt begge hænder over ham.

Ansager beholder ham ihvertfald de første 14 dage, og så ser vi derfra hvordan og hvorledes såret heler op.

Vi blev simpelthen så glade og lettede i går aftes, og jeg græd af glæde og lettelse, fordi jeg får lov at beholde min dejlige dreng som betyder så meget for mig.

Prisen.. ja den snakker vi ikke om, men vi skal da helt sikkert spænde livremmen ind i et godt stykke tid, og den kommende barnedåb, bliver ikke helt som vi havde ønsket os.

Men igen tusind tusind tak.

Hilsen Berit

Åh dejligt at høre... Jeg sendte jer en varm tanke da jeg gik i seng igår aftes og håbede på positivt svar her til morgen, og det var jo dejligt at der lå positivt svar da jeg kom ind på baby.dk:D

Jeg krydser stadig fingre for jer...xxxxxxxxxx

Håber at i alligevel får en dejlig barnedåb... Hvornår skal det være???:)

Majbritt(H)

Anmeld

28. august 2008

bette

åhh sikke da en lettelse.. dejligt med nogle folk der har forstand på tingene..

nåede ik at læse dit indlæg før du skrev igen... men ville helt klart have krydset finger også;)

håber han bliver helt rask :D

Anmeld

28. august 2008

MorCamilla

Hvor er det dejligt at høre at det var et poritivt svar I fik i går... Det må have været en stor lettelse for jer... Jeg er helt glad på jeres vejne..

Knus fra Camilla.

Anmeld

29. august 2008

SaNiNa

Pyha sikke en omgang din hest har været i gemmen... Få helt tårer i øjene af at læse det... mine heste er som mine børn (de bliver ivertifal behandlet som om)...

Det lyder til i har jer en rigtig god dyrlæge som osse ved hvad han har med at gøre, de kan være lidt svære at finde her på fyn...

Vil krydse finger for jer under hele min ferie....

(H) Sanne "som tager på ferie i dag og ikke ved hvornår hun er tilbage"

Anmeld

29. august 2008

Zuzet

EEEEEeeeeeeejjjjjj.......hvor dejligt at læse, jeg xxxxx er stadig for at knoglen ikke har taget synderligt skade :-)

Hvor er det bare dejligt for dig!!

Og barnedåben bliver da helt sikkert god og hyggelig selvom planerne bliver lavet lidt om!

De varmeste hilsner

Lotte

Anmeld

29. august 2008

Mathilde

Hold da op... du er da uheldig for tiden!

Men puh, hvor godt at der kom positivt nyt om din hest. Man bliver sgu så glad for sine dyr og kan slet ikke bære at skulle aflive dem.
Jeg håber alt går godt og at knoglen heler som den skal...

Kram fra Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.