Jeg står jo og skal føde lige om lidt.. onsdag i næste uge.
I fredags blev jeg så sparket i maven af en fremmed nar.
Idag ringer de hvorfra min hest står til 1.11.. eller rettere skulle stå da jeg har slem bækkenløsning, og ikke har kunnet passe ham selv, havde jeg truffet en løsning om pasning fra 1.4 - 1.11.
Og betalt mig fra problemet med 1600 om måneden for sommergræs.
Hvilket ikke lige var forventet, jeg troede der var arbejde med.
Desværre har han været kommet til skade deroppe flere gange end alle de heste jeg har haft i mit liv, og det har været dyrt i dyrlægeregninger.
Nu ville de så pludselig kun have ham hvis han blev kastaret.
Hvilket ikke var en del af min plan, så lige her oven i at skulle forberede alt, og mig selv til det kommende kejsersnit, skulle jeg så også finde et sted til ham for de 2 måneder til jeg selv er 100 % klar.
Idag ringer de så.. han har med det ene forben sparket sig igennem noksen, smadret et bræt, og fået et mega hul på forbenet.
Dyrlægen kommer igen, og der er åbent ind til den dybe bøjesene som er kraftigt perferet, og dyrlægen vil gerne sende ham til Ansager.
Fint, jeg har jo heldigvis falck abbonoment, så ringer til dem siger det haster og 1 time senere ringer de først at nu har de fundet en til turen, men han skal lige 20 min hen efter bilen først og så skal han bruge 1½ time på at komme frem
Hvad fanden er det så lige jeg betaler 1800 for om året.
Nå men ihvertfald ser det slemt ud, nu bliver han hentet her 17.50 og kørt til ansager hvor han så ca er 3 timer senere.
Og så får jeg vel besked senere i aften, om de mener der er noget at gøre eller han skal aflives...
Så vil i ikke nok krydse alt hvad i har at krydse og håbe på det bedste for min dreng.
Jeg kan ikke klare at sige farvel til ham også, jeg mistede hans mor sidste år i August, og det er alt for tidligt han er jo kun 3 år..
Hvor er jeg bare så træt af at have valgt det forkerte sted,
og jeg er så olaget af dårlig samvittighed.
Hvis jeg skal aflive ham så tror jeg ikke lige jeg skal have hest.
Jeg orker det ikke.. og slet ikke at sige farvel til dem.
Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på at ting som dette som regel kommer af 3, og jeg har haft de 2, hvad bliver den 3 ??
Hilsen Berit
Anmeld