Virkelig skuffet:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Laulund87

Tulipan skriver:

Ej hvor træls

Syntes det værste er at de går uden at sige farvel, der skulle de mpske lige have tænkt sig om inden. Det burde din svigerfar sgu da kunne se.

Håber i finder ud af det, og måske er en pause det rigtige

Tak

Vi må se hvad der sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Ja det er hvad jeg er..

Vi holdt Marias 1 års fødselsdag i dag. (Hun fylder år den 8.)

Det hele gik fint indtil min søster, min svigerfar og svigerfarens mor begynder at diskutere. Min søster har en tatovering og de to andre begynder at sige at hun vil fortryde den og så kører det ellers derudaf indtil det bliver til en råben Hvad fanden har de lige gang i!

De ELSKER at provokere min søster og de ved hun "falder i"..Det ender med at min svigerfar+hans mor smutter uden at sige farvel og jeg står i køkkenet og tuder med min søster..

Min søster har indrømmet at hun selv gik for vidt og hun kunne jo bare ignorere dem..Fair nok. Undskyldning accepteret.

Men min svigerfar er ligeglad og mener ikke han har gjort noget galt.

Jeg ved det er MEGET forkert, men jeg overvejer at de ikke må se Maria i en periode for jeg har simpelthen fået nok! Der har været mange lignende situationer og jeg orker ikke mere.

Nu sidder jeg her og føler min datters første fødselsdag er ødelagt

arh nej søde det er fandme ikke retfærdigt - men kan desværre sætte mig i den sådan en lign. situation..!! Her er svigerforældrene bestemt hellere ikke bleg for at diskuterer HØJLYDT når de er inviteret til eks. julehygge, fødselsdage eller barselsbesøg som de lige har været på..

Jeg hyler HVERGANG de går, det er skrækkeligt...! Ville ønske min mand forstod hvorfor jeg ikke ønsker at se dem i en periode, men næ nej..

Håber inderligt at det ændre sig for psykisk er det bare smadder hårdt når nogle ødelægger en go dag..

KÆMPE KNUS

Anmeld

6. december 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Tak for det søde

Ja jeg håber også at det løser sig, især inden jul Men las os nu se..Hun får den jo nemlig aldrig tilbage..

krydser da fingre for det.
nej det gør hun nemlig ikke... men du kan også vende den om og sige hun husker nok ikke dagen selv, så det jo kun en god ting, men derfor er den første fødselsdag lige så speciel som alt andet som man kun kan opleve en gang hvor det er første gang i livet selvom det er noget man oplever hvert år... håber du forstår.

Anmeld

6. december 2010

Laulund87

quar20 skriver:

arh nej søde det er fandme ikke retfærdigt - men kan desværre sætte mig i den sådan en lign. situation..!! Her er svigerforældrene bestemt hellere ikke bleg for at diskuterer HØJLYDT når de er inviteret til eks. julehygge, fødselsdage eller barselsbesøg som de lige har været på..

Jeg hyler HVERGANG de går, det er skrækkeligt...! Ville ønske min mand forstod hvorfor jeg ikke ønsker at se dem i en periode, men næ nej..

Håber inderligt at det ændre sig for psykisk er det bare smadder hårdt når nogle ødelægger en go dag..

KÆMPE KNUS

Tusind tak

Kan man ikke sende svigerfamilie er sted hen, langt langt væk

Jeg har heldigvis fået manden til at ringe til hans far. Han sagde at jeg var ked af det og GAL og hans far ville komme en dag og snakke Sådan plejer han ikke at sige og jeg gruer for det, men måske han har indset at nu gik han for alvor over stregen

Anmeld

6. december 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

krydser da fingre for det.
nej det gør hun nemlig ikke... men du kan også vende den om og sige hun husker nok ikke dagen selv, så det jo kun en god ting, men derfor er den første fødselsdag lige så speciel som alt andet som man kun kan opleve en gang hvor det er første gang i livet selvom det er noget man oplever hvert år... håber du forstår.

Jeg forstår dig godt og ja det gik heldigvis ikke ud over Maria, hun sov

Men det er princippet i det og at de gjorde mig, og min søster, vildt ked af det..Det glemmer jeg ikke lige

Anmeld

6. december 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Jeg forstår dig godt og ja det gik heldigvis ikke ud over Maria, hun sov

Men det er princippet i det og at de gjorde mig, og min søster, vildt ked af det..Det glemmer jeg ikke lige

nej okay gudskelov for hun sov da så hun ikke skulle opleve det.

ja det kan jeg sku godt forstå.. nu havde man jo lige set frem til en rigtig hyggelig dag og så ødelægger de den bare

Anmeld

6. december 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

nej okay gudskelov for hun sov da så hun ikke skulle opleve det.

ja det kan jeg sku godt forstå.. nu havde man jo lige set frem til en rigtig hyggelig dag og så ødelægger de den bare

Ja nemlig

Anmeld

6. december 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Ja nemlig

Anmeld

6. december 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Tusind tak

Kan man ikke sende svigerfamilie er sted hen, langt langt væk

Jeg har heldigvis fået manden til at ringe til hans far. Han sagde at jeg var ked af det og GAL og hans far ville komme en dag og snakke Sådan plejer han ikke at sige og jeg gruer for det, men måske han har indset at nu gik han for alvor over stregen

Arhh ja sådan en ødeø hvor man ikke kan komme i kontakt med dem Måske de øer som der blir optaget robinson på? haha..

Arhh lad os håbe han kommer med en undskyldning selvom han har trådt godt og grundigt i spinaten..

Anmeld

6. december 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Arhh ja sådan en ødeø hvor man ikke kan komme i kontakt med dem Måske de øer som der blir optaget robinson på? haha..

Arhh lad os håbe han kommer med en undskyldning selvom han har trådt godt og grundigt i spinaten..

Haha det var en god idé

Jeg skal som MINIMUM have en undskyldning hvis vi skal kunne snakke igen, men las os nu se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.