Laulund87 skriver:
Ja det er hvad jeg er..
Vi holdt Marias 1 års fødselsdag i dag. (Hun fylder år den 8.)
Det hele gik fint indtil min søster, min svigerfar og svigerfarens mor begynder at diskutere. Min søster har en tatovering og de to andre begynder at sige at hun vil fortryde den og så kører det ellers derudaf indtil det bliver til en råben
Hvad fanden har de lige gang i!
De ELSKER at provokere min søster og de ved hun "falder i"..Det ender med at min svigerfar+hans mor smutter uden at sige farvel og jeg står i køkkenet og tuder med min søster..
Min søster har indrømmet at hun selv gik for vidt og hun kunne jo bare ignorere dem..Fair nok. Undskyldning accepteret.
Men min svigerfar er ligeglad og mener ikke han har gjort noget galt.
Jeg ved det er MEGET forkert, men jeg overvejer at de ikke må se Maria i en periode for jeg har simpelthen fået nok! Der har været mange lignende situationer og jeg orker ikke mere.
Nu sidder jeg her og føler min datters første fødselsdag er ødelagt
arh nej søde det er fandme ikke retfærdigt - men kan desværre sætte mig i den sådan en lign. situation..!! Her er svigerforældrene bestemt hellere ikke bleg for at diskuterer HØJLYDT når de er inviteret til eks. julehygge, fødselsdage eller barselsbesøg som de lige har været på.. 
Jeg hyler HVERGANG de går, det er skrækkeligt...! Ville ønske min mand forstod hvorfor jeg ikke ønsker at se dem i en periode, men næ nej.. 
Håber inderligt at det ændre sig for psykisk er det bare smadder hårdt når nogle ødelægger en go dag.. 
KÆMPE KNUS
Anmeld