Virkelig skuffet:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Tak skal du have..

Jeg ringede faktisk til min svigerfar her til aften og han virkede ret kold og undskyldte i hvert fald ikke..Så han kan rende og hoppe..

Ja så kan de bare ikk komme før de er kommet med en undskyldning! Sys det er DYBT barnligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

LinLin

Laulund87 skriver:

Det holder jeg også på..

Ih... Nogle gange er et virkeligt en fordel at min kæreste ikke ser sin familie (jeg har ikke mødt hverken hans mor eller hans 5 søskende...) - især når man hører sådanne historier. Det er jo noget nemmere at forlange ting af sin egen familie (sådan har jeg det i hvert fald!)

Håber du får den undskyldning!

Anmeld

5. december 2010

Laulund87

DAs mor skriver:

Ih... Nogle gange er et virkeligt en fordel at min kæreste ikke ser sin familie (jeg har ikke mødt hverken hans mor eller hans 5 søskende...) - især når man hører sådanne historier. Det er jo noget nemmere at forlange ting af sin egen familie (sådan har jeg det i hvert fald!)

Håber du får den undskyldning!

Tro mig, jeg tænker også at det ville være så meget nemmere uden den skide svigerfamilie..

Jeg kan mærke at i dag er jeg blevet endnu mere stædig og jeg SKAL have den undskyldning hvis de vil se mere til os

Anmeld

5. december 2010

Laulund87

jannebjerre skriver:

Ja så kan de bare ikk komme før de er kommet med en undskyldning! Sys det er DYBT barnligt

Rart jeg ikke er den eneste der tænker sådan

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Tro mig, jeg tænker også at det ville være så meget nemmere uden den skide svigerfamilie..

Jeg kan mærke at i dag er jeg blevet endnu mere stædig og jeg SKAL have den undskyldning hvis de vil se mere til os

Synes stadig det er helt fair at du har det sådan!

Anmeld

5. december 2010

Laulund87

DAs mor skriver:

Synes stadig det er helt fair!

Tak

Anmeld

6. december 2010

Dinna88

Jalousi er roden til alt ondt 

Anmeld

6. december 2010

NinaNymannMadsen

årh søde. det slet ikke rart da.
kunne de ikke bare ha ladet være, bare for marias skyld. det synd hendes aller første fødslesdag skulle ødelægges sådan da, for sådan en får hun slet ikke igen jo.

bare fordi din søster har en tatto skal de da ikke blande sig i det, det er hendes valg.

forstår godt at du overvejer at ikke lade dem se maria i en periode. de burde komme med en undskyldning også selvom de ikke mener de har gjort noget galt. men din mand burde da bryde ind og sige noget til dem også...

håber det hele løser sig.

Anmeld

6. december 2010

Vingummien

Laulund87 skriver:

Ja det er hvad jeg er..

Vi holdt Marias 1 års fødselsdag i dag. (Hun fylder år den 8.)

Det hele gik fint indtil min søster, min svigerfar og svigerfarens mor begynder at diskutere. Min søster har en tatovering og de to andre begynder at sige at hun vil fortryde den og så kører det ellers derudaf indtil det bliver til en råben Hvad fanden har de lige gang i!

De ELSKER at provokere min søster og de ved hun "falder i"..Det ender med at min svigerfar+hans mor smutter uden at sige farvel og jeg står i køkkenet og tuder med min søster..

Min søster har indrømmet at hun selv gik for vidt og hun kunne jo bare ignorere dem..Fair nok. Undskyldning accepteret.

Men min svigerfar er ligeglad og mener ikke han har gjort noget galt.

Jeg ved det er MEGET forkert, men jeg overvejer at de ikke må se Maria i en periode for jeg har simpelthen fået nok! Der har været mange lignende situationer og jeg orker ikke mere.

Nu sidder jeg her og føler min datters første fødselsdag er ødelagt

Ej hvor træls

Syntes det værste er at de går uden at sige farvel, der skulle de mpske lige have tænkt sig om inden. Det burde din svigerfar sgu da kunne se.

Håber i finder ud af det, og måske er en pause det rigtige

Anmeld

6. december 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

årh søde. det slet ikke rart da.
kunne de ikke bare ha ladet være, bare for marias skyld. det synd hendes aller første fødslesdag skulle ødelægges sådan da, for sådan en får hun slet ikke igen jo.

bare fordi din søster har en tatto skal de da ikke blande sig i det, det er hendes valg.

forstår godt at du overvejer at ikke lade dem se maria i en periode. de burde komme med en undskyldning også selvom de ikke mener de har gjort noget galt. men din mand burde da bryde ind og sige noget til dem også...

håber det hele løser sig.

Tak for det søde

Ja jeg håber også at det løser sig, især inden jul Men las os nu se..Hun får den jo nemlig aldrig tilbage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.