Tulle28 skriver:
Jeg undrer mig også ind imellem. Men rigtig tit tror jeg, det er fordi folk ikke forstår hvad der er sundt og hvad der ikke er så sundt. Eksempel: En veninde spiste thebirkes til morgenmad for derefter at tage til spinning... Så er det jo klart man ikke taber sig! Og en anden venindes sundeste valg på en cafe var en ciabattabolle med mozzerella og tomat. For et stykke tid siden stod jeg inde i en bager, hvor der var en lille pige som spurgte sn mor om hun måtte få en foccaciabolle, hvortil moderen svarede: nej, det er for usundt, vil du ikke hellere have en thebolle... Der kunne jeg altså ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet:-)
Madlog er supersmart og virkelig en øjenåbner!
Knus Tulle, som har tænkt sig at give den gas med alt det usunde i aften - det er vel jul!:-)

Det er nemlig en øjenåbner af format..! Jeg (der som en hel masse andre har været på kur 100 gange og har af flere gange tabt mig 20-30 kg og taget det på igen og troede jeg vidste alt om kost) blev seriøst overrasket over hvor mange kalorier der var i mange ting som jeg troede var "uskadelige"
Anmeld