Rygestop?? Hvad virker? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Musen85

bøgelund1 skriver:

en god portion vilje, og så find noget slik / mad som giver dig en smag i munden, som du IKKE på nogen måde har lyst til at blande med en cigaret..  

jeg røg menthol, og når jeg spiste MEGET stærk tyggegummi, gad jeg ikke ryge overhovedet.. 

Der røg eder broderme mange stykker tyggegummi ned, og det gav en forbandet mavepine... men det er det hele værd..  

Jeg har slet ikk noget mad eller noget som irriterer min smøg... hehe Gider bare ikk ryge mens jeg spiser, men kan jo heller ikk spise hele tiden Det tror jeg mit klædeskab vil blive træt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Musen85

Dorthe1986 skriver:

Prøv at læse bogen "Endelig ikke-ryger" af Allen Carr

Jeg købte den impulsivt en fredag, da jeg fandt den til 24 kr i Netto  Var færdig med den om mandagen og jeg har ikke røget siden og har slet ikke haft trængen til det overhovedet Jeg har det som om jeg aldrig har røget en smøg i mit liv Der er også en klumme om det herinde skrevet af Henrik (tror jeg) og det var også sådan han holdt op

Men helt ærlig jeg har givet 24 kr for at holde op med at ryge... Det er mindre en pakke cigaretter

Men held og lykke med det

Har lige bestilt bogen Så krydser fingerer for at det virker Men selvfølgelig gør det, det

Anmeld

4. december 2010

Dorthe1986

Musen85 skriver:

Har lige bestilt bogen Så krydser fingerer for at det virker Men selvfølgelig gør det, det

Er sikker på det nok skal virke Da jeg købte den havde jeg længe gået og tænkt at jeg altså snart måtte holde op... hvis jeg blev gravid skulle jeg jo alligevel kvitte de smøger. Men jeg var ikke top-motiveret da jeg læste den og var faktisk lidt nervøs gennem hele bogen.... Men det virkede sku Og nu hvor jeg er gravid, er jeg lykkelig over at jeg holdte op inden

Anmeld

4. december 2010

Musen85

Dorthe1986 skriver:

Er sikker på det nok skal virke Da jeg købte den havde jeg længe gået og tænkt at jeg altså snart måtte holde op... hvis jeg blev gravid skulle jeg jo alligevel kvitte de smøger. Men jeg var ikke top-motiveret da jeg læste den og var faktisk lidt nervøs gennem hele bogen.... Men det virkede sku Og nu hvor jeg er gravid, er jeg lykkelig over at jeg holdte op inden

Håber også sådan at det virker Har fået af vide af min mand, at vi ikk går i gang med behandling før jeg er holdt op med at ryge! Så nu skal der kvittes smøger

Anmeld

4. december 2010

Mother-love

Bogen " endelig ikke ryger hjalp ikke på hverken mig eller kæresten.. men da jeg blev gravid tog vi ned til akupuntur og det har hjulpet på os begge to. vi gav 400 kr pr næse. og ingen af os har haft ret meget lyst til at ryge. det har været så lidt så det føltes enormt nemt.. vi har ikke røget i 7 uger nu så det er bare super fantastisk..

held og lykke med det

Anmeld

4. december 2010

Bavianis

Dorthe1986 skriver:

Prøv at læse bogen "Endelig ikke-ryger" af Allen Carr

Jeg købte den impulsivt en fredag, da jeg fandt den til 24 kr i Netto  Var færdig med den om mandagen og jeg har ikke røget siden og har slet ikke haft trængen til det overhovedet Jeg har det som om jeg aldrig har røget en smøg i mit liv Der er også en klumme om det herinde skrevet af Henrik (tror jeg) og det var også sådan han holdt op

Men helt ærlig jeg har givet 24 kr for at holde op med at ryge... Det er mindre en pakke cigaretter

Men held og lykke med det

Man kan faktisk nu få "Endelig ikkeryger - for kvinder". Den er selvfølgelig pink... Jeg har læst den, men synes nu at nicotintyggegummi hjalp bedre. Efter jeg er stoppet med tyggegumiiet hjælper det dog at tænke på "Nicotin-monsteret" i stedet...

Held og lykke - både med rygestop og projekt baby

Anmeld

4. december 2010

Heidisbebs

Jeg fik noget på recept hos lægen, champix hed det... havde forsøgt mange gange, men det her hjalp mig...Har nu været røgfri i 1 år og 9 måneder

Held og lykke

Anmeld

4. december 2010

Musen85

Heidisbebs skriver:

Jeg fik noget på recept hos lægen, champix hed det... havde forsøgt mange gange, men det her hjalp mig...Har nu været røgfri i 1 år og 9 måneder

Held og lykke

Jeg er ikk så meget for de der tabeletter man kan tage for at stoppe med at ryge, hvis det er dem du mener

Anmeld

4. december 2010

Musen85

michelledam skriver:

Bogen " endelig ikke ryger hjalp ikke på hverken mig eller kæresten.. men da jeg blev gravid tog vi ned til akupuntur og det har hjulpet på os begge to. vi gav 400 kr pr næse. og ingen af os har haft ret meget lyst til at ryge. det har været så lidt så det føltes enormt nemt.. vi har ikke røget i 7 uger nu så det er bare super fantastisk..

held og lykke med det

Havde også overvejet akupunktur.. men er bare ikk vildt glad for nåle :/ hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.