Rygestop?? Hvad virker? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Musen85

Hej Piger

Nu står jeg og skal holde op med at ryge, inden vi starter i behandling, så vi forhåbentlig  kan få 2 pæne streger på en pind engang næste år 

Men men men.. har prøvet at holde op mange mange gange En kold tyrker har ikke virket, og har prøvet laser-handling, som heller virkede og vil så gerne holde op

Er der nogen herinde som har gode råd eller har prøvet noget som virker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Saram

Godt spørgsmål.. Det er jo virkeligt forskelligt fra person til person hvad der hjælper.. 

Jeg gjorde selv det at jeg tvang mig selv til at skulle udenfor og ryge.. Det gør ihvertfald at man skære en del ned på det.. Men jeg holdt først rigtig op med at ryge den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid.  

Knus Sara 15+2. 

Anmeld

4. december 2010

nvm

Musen85 skriver:

Hej Piger

Nu står jeg og skal holde op med at ryge, inden vi starter i behandling, så vi forhåbentlig  kan få 2 pæne streger på en pind engang næste år 

Men men men.. har prøvet at holde op mange mange gange En kold tyrker har ikke virket, og har prøvet laser-handling, som heller virkede og vil så gerne holde op

hmm nææ ikke rigtig, men håber det lykkes for dig.

med mig der stoppede jeg helt af mig selv da jeg blev gravid første gang.. det var noget jeg altid havde sagt, jeg stopper den dag jeg blir gravid, og jeg holdte det da

Anmeld

4. december 2010

Musen85

nvm skriver:

hmm nææ ikke rigtig, men håber det lykkes for dig.

med mig der stoppede jeg helt af mig selv da jeg blev gravid første gang.. det var noget jeg altid havde sagt, jeg stopper den dag jeg blir gravid, og jeg holdte det da

Det har jeg også altid sagt.. Men frygter også lidt at jeg ikk ville kunne holde det.. og vil simpelthen ikk ryge under en graviditet.. Men min mand vil heller ikk aflevere "det mest nødvendige" hvis jeg ikk er stoppet med at ryge inden

Anmeld

4. december 2010

Dorthe1986

Musen85 skriver:

Hej Piger

Prøv at læse bogen "Endelig ikke-ryger" af Allen Carr

Jeg købte den impulsivt en fredag, da jeg fandt den til 24 kr i Netto  Var færdig med den om mandagen og jeg har ikke røget siden og har slet ikke haft trængen til det overhovedet Jeg har det som om jeg aldrig har røget en smøg i mit liv Der er også en klumme om det herinde skrevet af Henrik (tror jeg) og det var også sådan han holdt op

Men helt ærlig jeg har givet 24 kr for at holde op med at ryge... Det er mindre en pakke cigaretter

Men held og lykke med det

Anmeld

4. december 2010

LinLin

har aldrig selv røget (ikke engan prøvet bare een ) men min kæreste stoppede i januar af 25 års rygning - han brugte tyggegummi i 2-3 mdr - derefter stoppede han også med dem

Anmeld

4. december 2010

Bruus

Musen85 skriver:

Hej Piger

Jeg synes helt sikkert også du skal læse bogen "endelig ikke ryger". Den kan jeg kun anbefale. Den hjalp for både min søster og jeg. Gik fra at ryge ca 15-20 om dagen til NUL! Fra den ene dag til den anden Og har ikke haft lyst siden.... Jeg synes det var overraskende nemt at stoppe efter 8 år med smøgerne. Stoppede for 2 år siden.

Held og lykke med det

Anmeld

4. december 2010

Musen85

Dorthe1986 skriver:

Her er linket også :

https://www.baby.dk/debat/41345pi1/ordet-er-frit/hvordan-stopper-jeg-med-at-ryge.aspx

Den tror jeg da jeg vil prøve Det lyder da faktisk rimelig imponerende 1000 tak, for et god råd

Anmeld

4. december 2010

bøgelund

en god portion vilje, og så find noget slik / mad som giver dig en smag i munden, som du IKKE på nogen måde har lyst til at blande med en cigaret..  

jeg røg menthol, og når jeg spiste MEGET stærk tyggegummi, gad jeg ikke ryge overhovedet.. 

Der røg eder broderme mange stykker tyggegummi ned, og det gav en forbandet mavepine... men det er det hele værd..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.