Hånden på hjertet - hvad synes I????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

oerbaek

Malonde1985 skriver:

Tak for dit svar  ja den er frisk i farverne! Og der er godt nok mindre fejl på - er jo 2. sortering, men ville godt kunne leve med fejl når den kun koster 150,-.. Men ja.. synes det er svært..

Ja det er rigtig svært, jeg har selv købt billed nr 2 bare i grøn, og jeg venter en dreng jeg har fundet min brugt til 100 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

LinLin

Den første er for tøset og den anden er alt for sart i faren, synes jeg ...

Anmeld

4. december 2010

Malonde1985

oerbaek skriver:

Ja det er rigtig svært, jeg har selv købt billed nr 2 bare i grøn, og jeg venter en dreng jeg har fundet min brugt til 100 kr

Orv ja det var da også billigt  ja synes ikke det er nemt når det er en taske man skal ha med sig overalt og hele tiden!  sidst havde jeg bare en død-kedelig sort én som fulgte med vores Odder vogn. Vil gerne ha noget andet nu...

Anmeld

4. december 2010

oerbaek

Malonde1985 skriver:

Orv ja det var da også billigt  ja synes ikke det er nemt når det er en taske man skal ha med sig overalt og hele tiden!  sidst havde jeg bare en død-kedelig sort én som fulgte med vores Odder vogn. Vil gerne ha noget andet nu...

nu er det mit 3 barn jeg venter og jeg har faktisk et par stykker  af pusletasker en grøn der fulgte med den 1 barnevogn, en rød der er fuldt med den nye barnevogn men der kan ikke være noget i den syns jeg, og så en sort en men den er alt for klodset og så fik jeg tilbudt den her meget billigt så den takkede jeg ja til, så glæder mig til at tage den i brug

Anmeld

4. december 2010

Mumto3

Jeg har en gaia og ko taske og det er fedt design, men jeg synes det er rigtig træls  af de ikke bliver lukket med lynlås. Der falder så nemt ting ud af tasken. så jeg ville faktisk anbefale en anden pusletakse.

Anmeld

4. december 2010

Lone Jakobsen

jeg er vild med taske nr. 2

men synes også den første er pæn... dog mest hvis du sku ha haft en pige

Anmeld

4. december 2010

hyskystar

synes den første er gyselig men hver sin smag

kan bedst lide den blå

Anmeld

4. december 2010

serinasmor

ærligt kan jeg ikke lide nogle af dem ..

men jeg er også underlig  jeg kan nemlig rigtig godt lide den der fulgte med barnevognen da vi anskaffede os den ... den er sort, firkantet, lidt klodset måske(men der er plads til ALT hvad jeg har brug for), og far er ikke ved at dø hvis det er ham der bærer tasken

Anmeld

4. december 2010

Silvermist

Jeg ville personligt vælge den blå til en dreng. Jeg har den samme, bare i lyserød. Der var én der skrev at denne taske ikke er lukket med en lynlås. Min er lukket med en lynlås, ved ikke om det så er en anden model el. størrelse jeg så har. Men den har jeg været super glad for. Især da pigerne var babyer. Da de blev lidt ældre gad jeg ikke at rende rundt med en pusletaske længere.

Den blomstrede falder ikke lige i min smag.

Anmeld

4. december 2010

Mullebergen

Det er jo dig ok ikke dit barn der skal bruge pusletasken så jeg synes det der drenge/pige farver er noget pjat 

Jeg havde en BLOMSTRET pusletaske da min søn var lille, godt nok i blå og grønne farver men havde den været rød, havde jeg også købt den 

Denne gang har jeg en grå og har en pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.