Hånden på hjertet - hvad synes I????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Malonde1985

jeg har fundet denne pusletaske fra Gaia og Ko. det er en 2. sortering og koster kun 150,- norm pris 699,-. Jeg synes jo det er Über billigt, men kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om den

Help fra jer tøser

Klik på billedet, for at lukke vinduet

Denne koster 300,- norm pris 599,-. Den kan jeg lidt bedre lide - tror også kæresten hellere ville trille rundt med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

oerbaek

Malonde1985 skriver:

jeg har fundet denne pusletaske fra Gaia og Ko. det er en 2. sortering og koster kun 150,- norm pris 699,-. Jeg synes jo det er Über billigt, men kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om den

Help fra jer tøser

Denne koster 300,- norm pris 599,-. Den kan jeg lidt bedre lide - tror også kæresten hellere ville trille rundt med den

den første er da ret flot syns jeg

Men det er den anden også, jeg kan bare godt lide noget med farve på så jeg syns billed et er flottest

Anmeld

4. december 2010

CamillaValby

Er det en pige eller dreng du venter dig?

Altså hvis jeg ventede en pige ville jeg klart vælge den første. Den er anderledes, og jeg elser personligt at have noget som ikke alle andre har.

Anmeld

4. december 2010

Siljesmor

Altså for din kærestes skyld ville jeg nok vælge nr. 2, men synes faktisk at nr. 1 er ret cool  

Anmeld

4. december 2010

Den lykkelige

Helt ærlig så bryder jeg mig ikke om dem.. men det jo smag og behag

Anmeld

4. december 2010

Malonde1985

oerbaek skriver:

den første er da ret flot syns jeg

Men det er den anden også, jeg kan bare godt lide noget med farve på så jeg syns billed et er flottest

Tak for dit svar  ja den er frisk i farverne! Og der er godt nok mindre fejl på - er jo 2. sortering, men ville godt kunne leve med fejl når den kun koster 150,-.. Men ja.. synes det er svært..

Anmeld

4. december 2010

Malonde1985

CamillaValby skriver:

Er det en pige eller dreng du venter dig?

Altså hvis jeg ventede en pige ville jeg klart vælge den første. Den er anderledes, og jeg elser personligt at have noget som ikke alle andre har.

Jeg venter en dreng

Anmeld

4. december 2010

nvm

Malonde1985 skriver:

Jeg venter en dreng

til en dreng ville jeg helt klart ta nr 2.. synes slet ikke nr 1 passer til en dreng, den er meget meget tøset

Anmeld

4. december 2010

CamillaValby

Malonde1985 skriver:

Jeg venter en dreng

Så ville jeg personligt vælge nr. 2

Anmeld

4. december 2010

Malonde1985

nvm skriver:

til en dreng ville jeg helt klart ta nr 2.. synes slet ikke nr 1 passer til en dreng, den er meget meget tøset

Ja.. argh synes det er svært med de tasker.. Måske man bare skulle vente til januar-udsalget kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.