Hold da op!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

CarinaSB

Heise skriver:

nåååe, hvor sødt.... så har han sørme også brugt sit krudt!

os i den grad .. han var bare helt færdig :) Så han nåede lige at få en smugle at spise og så var han senge klar .. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

*Sofie*

Årh hvor lækkert!!
Ih, min datter måtte godt sove længe...bare en gang i mellem. Synes stadig det er nat når klokken er 5

Anmeld

4. december 2010

SussieThyssen

CarinaSB skriver:

det kan man helt bestemt .. Noah havde været i lege stuen og så havde de været på skov tur .. da vi hentede ham kl 16 var han rigtig træt .. og så skulle vi bare have lavet noget aftensmad da vi kom hjem .. han snakkede en del da jeg satte ham i hans højstol .. og så var han bare stille lige pluselig .. så lå han med hovedet på spisebordet og sov

Hehe...nåååhhh den lille trold.
Ja, alle de oplevelser og den sunde friske sneluft, kan nok tappe energien ud af sådan en lille kriger
Har selv oplevet det med mine. Somme tider har Nickolai pludseligt været musestille inde i stuen, og når jeg så kiggede derind, så var han faldet i søvn, stående op men foroverbøjet med overkroppen på tv skamlen eller halvvejs oppe i sofaen. Han nåede bare ikke længere.
Han har også præsteret at falde i søvn på ruchebanen ude i haven.
Rebecka har præsteret at falde i søvn med hovedet på tallerkenen og øret nede i maden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.