Hold da op!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. december 2010

CarinaSB

Da jeg vågnede idag syntes jeg at jeg var super udhvilet og total frisk .. Manden og Noah sov så jeg listede ned i køkkenet og røg en smøg .. Da jeg kiggede kunne jeg sq godt forstå det .. klokken var 11.40 og kl 11.50 vågnede Noah .. Han havde sq sovet 15 timer .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Maise

WHAT????you are so lucky girl. imponerende siger jeg bare at din søn lige tog sig 15 timer.

Anmeld

4. december 2010

CarinaSB

Maise skriver:

WHAT????you are so lucky girl. imponerende siger jeg bare at din søn lige tog sig 15 timer.

Jeg var faktisk rigtig overrasket .. :) Normalt skal han bare have 8 timer så er det fint .. :) Har har os været syg så mon det kunne have indvirkning på det? Men jeg klager ikk da :D

Anmeld

4. december 2010

Maise

CarinaSB skriver:

Jeg var faktisk rigtig overrasket .. Normalt skal han bare have 8 timer så er det fint .. Har har os været syg så mon det kunne have indvirkning på det? Men jeg klager ikk da

åhhh jeg ser nærmest frem til clara skal vacc. hun plejer at sove så godt et par dage efter. ok så kan jejg bedre forstå hans søvn, men fedt for dig

Anmeld

4. december 2010

Pige2009

Lækkert!

Anmeld

4. december 2010

CarinaSB

Maise skriver:

åhhh jeg ser nærmest frem til clara skal vacc. hun plejer at sove så godt et par dage efter. ok så kan jejg bedre forstå hans søvn, men fedt for dig

det var rigtig dejligt .. jeg har været oppe med ham 30 gange om natten de sidste 9 dage .. så nu er vi begge i godt humør idag .. og så er dagen os bare meget bedre for så kan jeg os nå og lave noget i huset .. det har bare stået på stand by da jeg har haft ham oppe hos mig det meste af tiden :)

Anmeld

4. december 2010

CarinaSB

Baagøe skriver:

Lækkert!

super meget :)

Anmeld

4. december 2010

SiLiMiMa

han må ha haft brug for det

Maia bad selv om at komme i seng igår kl 18.15 (hun er knap 2 år).... og hun sov 18.30 og vågnede først lidt i 8!!!!

Hun var også ude og lege i sneen ret længe igår eftermiddags, og så efter en dag i dagpleje, så kan man vist godt trænge til en ordentlig skraber 

heise

Anmeld

4. december 2010

CarinaSB

Heise skriver:

han må ha haft brug for det

Maia bad selv om at komme i seng igår kl 18.15 (hun er knap 2 år).... og hun sov 18.30 og vågnede først lidt i 8!!!!

Hun var også ude og lege i sneen ret længe igår eftermiddags, og så efter en dag i dagpleje, så kan man vist godt trænge til en ordentlig skraber 

heise

det kan man helt bestemt .. :) Noah havde været i lege stuen og så havde de været på skov tur .. da vi hentede ham kl 16 var han rigtig træt .. og så skulle vi bare have lavet noget aftensmad da vi kom hjem .. han snakkede en del da jeg satte ham i hans højstol .. og så var han bare stille lige pluselig .. så lå han med hovedet på spisebordet og sov :)

Anmeld

4. december 2010

SiLiMiMa

CarinaSB skriver:

det kan man helt bestemt .. Noah havde været i lege stuen og så havde de været på skov tur .. da vi hentede ham kl 16 var han rigtig træt .. og så skulle vi bare have lavet noget aftensmad da vi kom hjem .. han snakkede en del da jeg satte ham i hans højstol .. og så var han bare stille lige pluselig .. så lå han med hovedet på spisebordet og sov

nåååe, hvor sødt.... så har han sørme også brugt sit krudt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.