Jeg kan godt forstå at det er surt lige pludselig at stå med en gæld på 49000, men den er jo ikke kommet pludselig og ud af det blå. 
Derfor mener jeg at det ville være meget unfair at bede om alligevel at få dem tilbage når nu det er blevet fastslået flere gange endda, at de ikke behøvede at betale dem tilbage. (Om man som låner måske ville gøre det alligevel er en anden sag).
Der er en anden der foreslår at fortælle om det og det vil være godt at fortælle dem at du bærer på den byrde lånet er. Det er jeg meget uenig i. Det er jeg fordi jeg mener at man ikke først kan sige, her i må få pengene, og så efterfølgende komme og sige hvor hårdt det nu også er at man har lånt dem pengene. Hvis nu dine forældre ikke har råd til at betale det tilbage helt eller delvist, vil de helt sikkert få det rigtig rigtig dårligt over at have modtaget de penge, og forældrene vil stå med en byrde jeg mener er unødvendig, situationen taget i betragtning.
Hvis dine forældre tilgengæld vælter sig i penge nu, kan det jo godt være situationen er en anden. Det er noget du bedst kan fornemme 
Mvh. Julie
Anmeld