Spritkørsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Fordi min søn er med... Regner med han er på vej hjem... Men der er mange veje hjem... De var over ved min kærestes bror, og broderen har haft ringet til mig, at han ikk ku få overtalt ham til at blive og ta sofaen.. 

åhh..hvor er det dog forfærdeligt.
Havde ikke lige læst det længere nede før jeg røg i skrivefeltet.
Jeg håber inderligt han bringer din søn hjem i et stykke.
Men...min mening er stadig den samme...der findes ingen undskyldning for hvad han har gjort.
Jeg ville pakke mit barn samme og forlade ham på stedet og bede ham være ude af hjemmet inden 24 timer og ALDRIG komme tilbage igen.
For kan han gøre det en gang, kan han gøre det igen og igen..og er det hvad du ønsker?
Jeg håber alt går godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

tinasmor

jeg havde taget mandens ting og lagt dem på trappen. Taget min søn når han kom hjem, og så var det ellers Good Bayrut til kæresten. Sådan et menneske ville jeg aldrig have i mit liv og slet ikke til at være ansvarlig for min søn.

Anmeld

4. december 2010

Marco2

Hvis jeg så vedkommende tage afsted i beruset tilstand - med eller uden barn - ville jeg forsøge at stoppe vedkommende. Lykkedes det ikke ville jeg ringe til politiet og melde vedkommende … uden at tøve.

Spirituskørsel er simpelthen et NO GO uanset hvordan og hvorledes. Jeg vil ihvertfald ikke have en ulykke eller evt. drab på samvittigheden fordi vedkommende ikke har reageret pga alkoholen.

AG

Anmeld

4. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har ikk været med dem... Så vidste intet indtil min mobil ringede... Det var hans bror...
Han har prøvet og snakke ham fra det, men uden held... Og fjolset har selvfølgelig glemt sin mobil ved sin bror...
Er bar skide nervøs for han er kørt galt med min søn, da han ikk er kommet hjem endnu... Og kan på ingen måde få fat i ham... 

Aner virkelig ikk hva jeg ska gøre hvis nu der er sket noget, kan jo ikk få fat på ham... Og min søn er jo også i bilen...  

Fik og vide af hans bror at det var lige før han (broderen) ville ha smasket ham en, men ku han jo ikk gøre når min søn var der..  

tja i sådan en situation ville jeg nok ringe til polititet, hvis jeg ikke vidste hvor de var, og de bare er kørt med mit barn i bilen

Jeg håber alt er okay, og alle kom sikkert hjem, trods alt

Anmeld

4. december 2010

wamse

Jeg ville melde ham til politet og smide ham ud af mit liv

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

jeg ville flejne fuldstændig. mit barn skal ikke riciker at dø pga en sprit stiv mor eller far som lige syntes at han/hun sagtens kunne kører, nix sprit og bil hører ¨på igen måde hjemme,

Anmeld

4. december 2010

twinboys

Alberts/ skriver:

jeg ville flejne fuldstændig. mit barn skal ikke riciker at dø pga en sprit stiv mor eller far som lige syntes at han/hun sagtens kunne kører, nix sprit og bil hører ¨på igen måde hjemme,

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Jeg tror helt ærligt ikke jeg ville opleve det, med min mand. Min ex kunne jeg godt forestille mig det - også det faktum at han havde røget opium, da han  skulle til køreprøve for lastbil  - Så han naturligvis dumpede... IDIOT.

Men altså - nej, jeg syntes i den grad at det er karakterbrud, så jeg tror slet ikke jeg kunne være kæreste med en der kunne køre spiritus kørsel. Det er så afvigene fra mine principper, så jeg ikke kunne være kæreste med 'sådan en type' fra starten.

HVIS han prøvede ville jeg gøre ALT hvad jeg kunne for at stoppe det og også melde vedkommende til politiet.

Anmeld

4. december 2010

<3

wamse skriver:

Jeg ville melde ham til politet og smide ham ud af mit liv

Ud til højre med en sådan fyr! Er helt paf! Og ville have ringet til politiet i det øjeblik jeg havde fået afvide han var kørt. Tænk engang om han havde siddet fast i en snedrive med et barn natten over!!!! Der er ingen gründ til at antage han kunne hüske at give barnet overtøj på!

Håber virkelig du finder styrke nok til at smide ham ud!

Anmeld

4. december 2010

heaven

hvordan kan broderen dog overhovedet lade ham tage barnet med?? Hvis det var min bror, havde jeg taget barnet og så sagt : Du har 2 valg;

1: du sover her

2: du kører herfra, barnet bliver HER, og jeg ringer til politiet med det samme bilen starter

Men selvfølgelig er du ikke ansvarlig for hvad denne bror gør eller ikke gør - men ham ville jeg nu også være skuffet over.

Som partner ville jeg bed ham flytte, ingen tvivl om det. Og så måtte vi i statsamtet ang samvær, for det gav jeg ikke faren frivilligt - i hvert fald ikke uden det var overvåget!!!

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.