Spritkørsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.729 visninger
24 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Anonym trådstarter

Hey i skønne piger/mænd...  

Hva ville i gøre hvis jeres kæreste/mand/dame kørte spritkørsel med et barn...??? 

Håber der er nogle der vil svare. 

Kh. Ano...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hva ville i gøre hvis jeres kæreste/mand/dame kørte spritkørsel med et barn...??? 

Kh. Ano...

nu ved jeg min mand aldrig kunne finde på det, men jeg er meget modstander af spritkørsel, og har før tvunget en til at ta en taxa, for hvis ikke meldte jeg vedkommende til politiet med det samme.... det kan være svært, men ja lægger sjældent skjul på min harme over spritbillister, synes sgu det både er noget svineri og mega egoistisk, og gør det ikke bedre hvis man tager andre med i bilen, og slet ikke børn....

men ja hvad jeg præcis ville gøre, afhang nok af hele situationen, om jeg kunne fratale personen til at køre, hvor meget personen havde drukket osv osv

Anmeld

4. december 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Kh. Ano...

Hvis jeg ikke kunne tale personen fra det, så ville jeg melde vedkommende til policen med det samme!

Det er simpelthen så egoistisk og røvet gjort!

Anmeld

4. december 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

nu ved jeg min mand aldrig kunne finde på det, men jeg er meget modstander af spritkørsel, og har før tvunget en til at ta en taxa, for hvis ikke meldte jeg vedkommende til politiet med det samme.... det kan være svært, men ja lægger sjældent skjul på min harme over spritbillister, synes sgu det både er noget svineri og mega egoistisk, og gør det ikke bedre hvis man tager andre med i bilen, og slet ikke børn....

men ja hvad jeg præcis ville gøre, afhang nok af hele situationen, om jeg kunne fratale personen til at køre, hvor meget personen havde drukket osv osv

Jeg har ikk været med dem... Så vidste intet indtil min mobil ringede... Det var hans bror...
Han har prøvet og snakke ham fra det, men uden held... Og fjolset har selvfølgelig glemt sin mobil ved sin bror...
Er bar skide nervøs for han er kørt galt med min søn, da han ikk er kommet hjem endnu... Og kan på ingen måde få fat i ham... 

Aner virkelig ikk hva jeg ska gøre hvis nu der er sket noget, kan jo ikk få fat på ham... Og min søn er jo også i bilen...  

Fik og vide af hans bror at det var lige før han (broderen) ville ha smasket ham en, men ku han jo ikk gøre når min søn var der..  

Anmeld

4. december 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Hvis jeg ikke kunne tale personen fra det, så ville jeg melde vedkommende til policen med det samme!

Det er simpelthen så egoistisk og røvet gjort!

Har jeg også mest lyst til, men aner jo ikk hvor han er henne nu. 

Anmeld

4. december 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Har jeg også mest lyst til, men aner jo ikk hvor han er henne nu. 

Ved du ikke, hvor han er på vej hen, hvornår han tog afsted osv.? 
Hvordan ved du, at han kører spritkørsel med et barn? 

Anmeld

4. december 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Ved du ikke, hvor han er på vej hen, hvornår han tog afsted osv.? 
Hvordan ved du, at han kører spritkørsel med et barn? 

Fordi min søn er med... Regner med han er på vej hjem... Men der er mange veje hjem... De var over ved min kærestes bror, og broderen har haft ringet til mig, at han ikk ku få overtalt ham til at blive og ta sofaen.. 

Anmeld

4. december 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Fordi min søn er med... Regner med han er på vej hjem... Men der er mange veje hjem... De var over ved min kærestes bror, og broderen har haft ringet til mig, at han ikk ku få overtalt ham til at blive og ta sofaen.. 

Puh...

Jeg havde alligevel ringet til policen og fortalt:

• hvor han kørte fra
  • hvad tid han kørte
  • hvilken bil han kørte i
  • registreringsnummeret
  • hvilken rute han plejer at køre
  • at der er et barn med i bilen

Så har du i hvert fald gjort dit. 
Jeg siger ikke dette for at punke dig, men stod jeg i dit sted, så ville jeg føle, at jeg har pligt til at stoppe det.
I det mindste for dit barns og andre trafikanters skyld. (At din kæreste kører påvirket, viser bare, at han er top-egoistisk og at han er ligeglad med andre. Selv sit barn.)

Jeg håber selvfølgelig, at de lige straks er hjemme i god behold og at du imorgen, når han er ædru (det skal ikke gøres, når han er fuld), giver ham den ALLERSTØRSTE opsang, der får ham til at ryste i bukserne.

Kram!

Anmeld

4. december 2010

Anonym trådstarter

Så er de hjemme... Puha... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Kh. Ano...

Mener du dermed om han/hun ville sætte sig ind i bilen under påvirkning med barnet bag i eller jeg opdagde at han/hun HAVDE gjort det???

Nå never mind. Nu er tanken ret absurd, da vi ikke drikker alkohol i denne familie, men hvis....jamen så tog jeg omgående mit barn og forlod ham...og ville aldrig nogen sinde komme tilbage.
Der er ingen undskyldning overhovedet for en sådan handling.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.