Tilskud til Levis bukser til min store søn ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Lady Marion <3

R&N skriver:

Lige præcis det vi gør Jeg kommer fra en familie hvor vi var 4 børn og enlig mor.. Og vi har aldrig manglet noget, heller ikke i de perioder hvor hun gik arbejdsløs... (Så måske jeg bare er vokset op med at julen er en hyggelig stund der ikke afhænger af gavernes str?)

Glædelig jul til jer og din bukseløse søn!

He he he tak  og i lige måde ,,, (bukseløs bliver han nok aldrig)

Og jo det hyggelige ved julen er hyggen og ikke gavernes størrelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Lady Marion <3

milopilo skriver:

Ha ha ha  Troede lige...

Rolig   He he

Anmeld

3. december 2010

eElak

3. december 2010

Maria-s

Nisse-mor:o) skriver:

Ha ha ej det ville sgu have været frækt   I får nok en dejlig jul alligevel , det gør vi da også   Bare man har sin dejlige familie omkring sig så går det ,,

Er enig Jeg vil rigtig gerne hjælpe andre, men jeg giver dig ret i at jeg selv står af, hvis der nærmest kræves at der hjælpes.. Og jeg bliver eddespændt rasende hvis jeg finder ud af at ting jeg støtte ikke går til det de var tiltænkt. Støtter fx ikke Røde Kors mere efter sagen med ham formanden der fik et KÆMPE gyldent håndtryk som det så fint kaldes.

Jeg sidder selv hårdt i det, eller NEJ det gør jeg faktisk ikke. Jeg har det fint lige nu, med kun et lille minus på kontoen og en SU gæld, men jeg ved at når mit hus bliver solgt (og det er jeg nødt til for har det sammen med en gammel x; laaaang historie) så kommer jeg til at skylde en masse penge. SÅ det tænker jeg da over allerede nu og spænder livremmen ind efter det. Jeg går ikke ud og køber en dyr mascara til 200 - 300 kr eller køber nye refills til min ynglings chanel parfume, for jeg har en Gosh mascara der er ok og 2 andre parfumer der også er rigtig dejlige om som jeg ligeså godt kan bruge først. Jeg køber ikke de der lækre vinterstøvler fordi jeg har et par der er fine nok.

Jeg ved godt der er mange der sidder hårdt i det og som ikke kan ændre på det og som gør hvad de kan for at spare sammen hele året til julen, men der er altså også bare mere og mere en holdning i dag at man FORVENTER at systemet er der til at brødføde en og gi penge hvis man mangler. Og ja at det er en RET at købe dyre ting og gå på cafe eller en RET at ens børn skal have dyre julegaver. Men det er det altså ikke... Julen handler om andet end gaver og mærkevare og ja det kan da være svært, det kan jeg godt se, hvis de andre børn i ens barns klasse får dyre julegaver, men der må man jo som forældre jo være den solide forældre der har givet sine børn en varm og sund opdragelse, så ens børn er stærke nok til at forstå og vide at kærlighed ikke kommer igennem et par Levis bukser, men at dem fra Bilka er lige så fine.

Jeg kommer til at tænke på programmer som luksusfælden, hvor jeg så et med en pige på 15-16 år der skabte sig fordi rådgiverne sagde til hendes mor at der ikke længere var noget der hed lommepenge mv. Datteren mente det var hendes RET at blive opvartet i hoved (og den anden ende) og at moren bare havde at punge ud uden at stille spørgsmålstegn....

fra en der nej ikke selv har prøvet at være "fattig", men som havde en mor der var SUPER SEJ til at styre familieøkonomien og kunne få ikke så mange penge til at række rigtig langt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.