Tilskud til Levis bukser til min store søn ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Lady Marion <3

Ja vi har så lige købt hus og er pga mange regninger rigtigt på røven i dec  og nu mangler sønnen bukser   Jeg mener det sgu helt seriøst at vi sidder hårdt i det i dec og sønnen mangler bukser men det må vi se os ud af ,,,  Hvor er jeg dog ved at være lidt træt af alle de tråde der er dukket op den sidste uge omkring " jeg mangler dit og dat " Kan godt være det lyder hårdt , men jeg syntes det er så fint og flot med den julehjælps tråd og så dejligt så mange fik glæde af den   Men pludselig forandrede den sig til en tigge tråd og sure miner hvis andre fik noget man selv ville have ,, for pokker   Kill me ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nisse-mor:o) skriver:

Ja vi har så lige købt hus og er pga mange regninger rigtigt på røven i dec  og nu mangler sønnen bukser   Jeg mener det sgu helt seriøst at vi sidder hårdt i det i dec og sønnen mangler bukser men det må vi se os ud af ,,,  Hvor er jeg dog ved at være lidt træt af alle de tråde der er dukket op den sidste uge omkring " jeg mangler dit og dat " Kan godt være det lyder hårdt , men jeg syntes det er så fint og flot med den julehjælps tråd og så dejligt så mange fik glæde af den   Men pludselig forandrede den sig til en tigge tråd og sure miner hvis andre fik noget man selv ville have ,, for pokker   Kill me ...

Du har fuldstændig ret

Jeg har lige været på dagpenge i 3 mdr. og det var hårdt kun lige, at have til dagen af vejen. Men børnene fik hvad de manglede og har da både vinterstøvler og flyverdragt på

Anmeld

3. december 2010

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Du har fuldstændig ret

Jeg har lige været på dagpenge i 3 mdr. og det var hårdt kun lige, at have til dagen af vejen. Men børnene fik hvad de manglede og har da både vinterstøvler og flyverdragt på

Det jo det

Var bange for at lyde grov og blive misforstået , tak fordi du ikke gjorde det   Men syntes det har taget overhånd  til dig , vi må altså snart mødes igen ,,,

Anmeld

3. december 2010

Halbschön

haha.. der fik du lige mit blodtryk op Var lige ved at tænke, nej ikke igen nu... Så må hun sq købe nogle billigere bukser til sin søn

Jeg er helt enig med dig, og herhjemme sidder vi også rigtig hårdt i det med regninger, SU og jul.. Fantastisk.. Men vi klarer den, og vi skal nok få os en god jul i år alligevel

Anmeld

3. december 2010

Lady Marion <3

R&N skriver:

haha.. der fik du lige mit blodtryk op Var lige ved at tænke, nej ikke igen nu... Så må hun sq købe nogle billigere bukser til sin søn

Jeg er helt enig med dig, og herhjemme sidder vi også rigtig hårdt i det med regninger, SU og jul.. Fantastisk.. Men vi klarer den, og vi skal nok få os en god jul i år alligevel

Ha ha ej det ville sgu have været frækt   I får nok en dejlig jul alligevel , det gør vi da også   Bare man har sin dejlige familie omkring sig så går det ,,

Anmeld

3. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har bare tænkt det du skrev, så jeg forstår hvad du mener

Ja, vi må helt sikkert snart ses igen - er sku så hyggeligt  

Anmeld

3. december 2010

Halbschön

Ha ha ej det ville sgu have været frækt   I får nok en dejlig jul alligevel , det gør vi da også   Bare man har sin dejlige familie omkring sig så går det ,,

Lige præcis det vi gør Jeg kommer fra en familie hvor vi var 4 børn og enlig mor.. Og vi har aldrig manglet noget, heller ikke i de perioder hvor hun gik arbejdsløs... (Så måske jeg bare er vokset op med at julen er en hyggelig stund der ikke afhænger af gavernes str?)

Glædelig jul til jer og din bukseløse søn!

Anmeld

3. december 2010

tb

fed tråd  

Anmeld

3. december 2010

ekzunz

Bare skriv dit kontonr - så sender jeg en 5'er Du ved du kan regne med mig....

Anmeld

3. december 2010

Den lykkelige

Ha ha ha  Troede lige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.