Hvad kan jeg fjerne mine hair extensions med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Shibby

cecilie1984 skriver:

det er keatin totter.

dur mad olie virkelig??

Yep..havdeogså keatin. Den dag jeg skulle ha sat nye i sagde frisøren at hun fjernede totter med mandelolie og aceltone. Yees.. Jeg ku fjerne det med madolie for 12, 95 kr..Gjorde lidt ondt,men jeg lod heller ikk lortet sidde i natten over.

1) balsam

2) skyld ud

3) madolie i hovedbunden,masser rigtig godt for det kan komme til at gøre ondt om lidt, gnid olien godt omkring keatinstykkerne

4) Hvis de sidder godt fast som mine gjorde,så kommer det her til at gøre nade,men fokuser på de 600 du spare! Ryk lortet ud! Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Mka

Baby-støv skriver:

ja... jeg har kun haft det en gang.. var ikke vildt tilfreds selvom de blev alle siddende.... jeg nullerede dem rigtig meget med madolie, også hev jeg dem fra hinanden. det virkede fint og det har mine veninder også gjort... Men du kunne måske ringe til en frisør og spørger, hvis du ikke rigtig tør... hehe

Har aldig prøvet madolie eller andre olier, men det er helt sikkert noget jeg vil prøve af. Har arbejdet en del år med kertin, og vi har altid fået noget specielt noget fra firmaet til at tage det af med, ind til de sagde at man også kunne bruge acetone, hvis man løb tør for det rigtige væske, og tang.

Anmeld

3. december 2010

Mka

Shibby skriver:

Yep..havdeogså keatin. Den dag jeg skulle ha sat nye i sagde frisøren at hun fjernede totter med mandelolie og aceltone. Yees.. Jeg ku fjerne det med madolie for 12, 95 kr..Gjorde lidt ondt,men jeg lod heller ikk lortet sidde i natten over.

1) balsam

2) skyld ud

3) madolie i hovedbunden,masser rigtig godt for det kan komme til at gøre ondt om lidt, gnid olien godt omkring keatinstykkerne

4) Hvis de sidder godt fast som mine gjorde,så kommer det her til at gøre nade,men fokuser på de 600 du spare! Ryk lortet ud! Held og lykke

HI hi stakkels hår

Anmeld

3. december 2010

cecilie1984

Shibby skriver:

1) balsam

2) skyld ud

takker

må prøve i morgen.

Anmeld

3. december 2010

lisbethita

Shibby skriver:

1) balsam

2) skyld ud

Hvad man ikke gør for at spare penge i denne juletid ;-) he he he

Anmeld

3. december 2010

karina pigen

cecilie1984 skriver:

det er keatin totter.

dur mad olie virkelig??

brug et glattejern,.. når kreatinen opvames trækker man totterne ud. nemt og smertefrit. men får en veninde til at hjælpe så du ik brænder fingerne for det bliver varmt

og brug en goood hårkur bagefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.