Hvad kan jeg fjerne mine hair extensions med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.978 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. december 2010

cecilie1984

er ved at være træt af dem og de trænger til at komme ud.

Men de sidder MEGET godt fast, og synes sgu det er for dyrt med frisørens pris som er 600 kr pr påbegyndt time.

Kan jeg ikke gøre det selv??? Og med hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

twinny

cecilie1984 skriver:

Men de sidder MEGET godt fast, og synes sgu det er for dyrt med frisørens pris som er 600 kr pr påbegyndt time.

hvordan har du fået sat det på...?

Anmeld

3. december 2010

Noneother

cecilie1984 skriver:

Afhængig af metode de er sat på med.

nogen tape extensions kan fjernes med sprit. Ellers skal du ned hos en frisør og købe remover til dem. -Er det microringe skal du jo bare bruge en tang.

Anmeld

3. december 2010

Frk. Himmelblå

Mener at have hørt noget om mandelolie.

Hvis du gnider dem ind i det, der hvor de sidder fast, og så sover med det, Og så supplerer med yderligere dagen efter, så skulle det være muligt at begynde at pille totterne ud med fingrene.

Men det kommer vel an på, hvordan de sidder fast, - ved, der er mange forskellige typer extensions... Hmm, kan du ikke google det?

Anmeld

3. december 2010

Shibby

50%aceltone blandet med 50% mandelolie -til keatin extensions.. Jeg brugte bare madolie og tårer!

Anmeld

3. december 2010

twinny

jeg tog også madolie og lod det sidde et par timer. Så tog jeg en keatin tot a gangen, fandt det kunstige hår og rev det fra hinanden ( uden a få fat i mine egne totter).Det virkede fint uden smerte og ødelagt hår....  Men igen, kommer an på påsætningen....

Anmeld

3. december 2010

cecilie1984

Shibby skriver:

50%aceltone blandet med 50% mandelolie -til keatin extensions.. Jeg brugte bare madolie og tårer!

det er keatin totter.

dur mad olie virkelig??

Anmeld

3. december 2010

cecilie1984

Baby-støv skriver:

hvordan har du fået sat det på...?

i keatin totter

har haft det på flere gange før, men denne gang har jeg ikke tabt en eneste tot i de 4 mdr jeg har haft dem på, så tror de sidder godt fadt.

de andre gange jeg har haft det på har jeg tabt totter når jeg redte i det og sådan

Anmeld

3. december 2010

Mka

cecilie1984 skriver:

det er keatin totter.

dur mad olie virkelig??

Kertin totter der bruger jeg acetone og en flad tang. For acetonen gør at kertinen bliver hård og så kan man ligesom mase dem med tangen

Anmeld

3. december 2010

twinny

cecilie1984 skriver:

i keatin totter

har haft det på flere gange før, men denne gang har jeg ikke tabt en eneste tot i de 4 mdr jeg har haft dem på, så tror de sidder godt fadt.

de andre gange jeg har haft det på har jeg tabt totter når jeg redte i det og sådan

ja... jeg har kun haft det en gang.. var ikke vildt tilfreds selvom de blev alle siddende.... jeg nullerede dem rigtig meget med madolie, også hev jeg dem fra hinanden. det virkede fint og det har mine veninder også gjort... Men du kunne måske ringe til en frisør og spørger, hvis du ikke rigtig tør... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.