Så har vi været til MD scanning:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

Ja de får forhåbentlig monster meget glæde af hinanden:0)

Er sikker på at vi får to terrorister der kommer til at drive mor og far til vanvid:0) Sådan lidt Phines og Ferb ( staves) he he:0)

hahaha... ja!! ikke mindst når de er de der 6-7 år men hvad når de bliver 15-16 år?? :O 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

LinLin

Jaaa! Jeg gættede rigtigt

Synes i øvrigt det er helt ok I må lige sunde Jer, når I nu tilsyneladende alle havde regnet med det var en pige - det ville jeg også måttet have gjort hvis jeg havde fået det modsatte af vide, da jeg var til MD med Adam

Anmeld

4. december 2010

NessaXenia

Valle81 skriver:

Jeg har aldrig været så nervøs  - jeg havde kørt mig selv helt op i et gear der ikke var til at hold ud.

Var sikker på baby var død eller fejlede de værst tænkelige ting.

Men der var intet galt - alt var i den skønneste orden:0)

Så kommer vi til kønnet  - jeg selv var jo 100% overbevistom det bleven pige:0)

Vi venter os en sund og rask og smuk

Dreng

igen:0)

Jeg tænkte - ej det er ikke sandt - Asta som havde fået lov at komme ind da alt var konstateretok begyndte at græde da hun bare så inderligt ønskede sig en lillesøster. Kenny blev glad men stille - kunne godt fornemme at han faktisk også lidt brændte for en pige( som han selv havde lavet)

Så vi skal alle lige vænne sig til tanken -men vi er super lykkelige og glade og det vigtigste er at vores baby er sund og rask:0)

Stort knus

Christina, som har den største hovedpine da alle spændinger i kroppen forsvandt og kroppen og tankerne slappede af for første gang i laaaaaaang tid:0)

TILLYKKE

Jeg skal til kønsscaninng på torsdag og jeg går også og bilder mig selv ind at min baby er død og alt muligt..

Anmeld

4. december 2010

Rosa

Det er da fantastisk!!! Stort tillykke med endnu en lille fyr i familien, som heldigvis også er sund, rask og smuk

Anmeld

4. december 2010

Mathilde

Tillykke med den lille dreng i maven dejligt at alt er lige som det skal være!

Der bliver gang i huset med to små drenge

Anmeld

4. december 2010

Mor til L&S

Tillykke smukke...

En skøn lille dreng

Anmeld

4. december 2010

Dorthe1986

Valle81 skriver:

Jeg har aldrig været så nervøs  - jeg havde kørt mig selv helt op i et gear der ikke var til at hold ud.

Var sikker på baby var død eller fejlede de værst tænkelige ting.

Men der var intet galt - alt var i den skønneste orden:0)

Så kommer vi til kønnet  - jeg selv var jo 100% overbevistom det bleven pige:0)

Vi venter os en sund og rask og smuk

Dreng

igen:0)

Jeg tænkte - ej det er ikke sandt - Asta som havde fået lov at komme ind da alt var konstateretok begyndte at græde da hun bare så inderligt ønskede sig en lillesøster. Kenny blev glad men stille - kunne godt fornemme at han faktisk også lidt brændte for en pige( som han selv havde lavet)

Så vi skal alle lige vænne sig til tanken -men vi er super lykkelige og glade og det vigtigste er at vores baby er sund og rask:0)

Stort knus

Christina, som har den største hovedpine da alle spændinger i kroppen forsvandt og kroppen og tankerne slappede af for første gang i laaaaaaang tid:0)

Tillykke med den lille dreng

Anmeld

5. december 2010

Valle81

BlyViol skriver:

hahaha... ja!! ikke mindst når de er de der 6-7 år men hvad når de bliver 15-16 år?? :O 

Ha ha, ja det bliver sku liv og glade dage og tusindvis af grå hår her de næste maaaaaaaaaaange år:0)

Godt der er en Candise ( Asta storesøster ) til at sladre for vildt:0)

Ha ha

Anmeld

5. december 2010

Valle81

DAs mor skriver:

Jaaa! Jeg gættede rigtigt

Synes i øvrigt det er helt ok I må lige sunde Jer, når I nu tilsyneladende alle havde regnet med det var en pige - det ville jeg også måttet have gjort hvis jeg havde fået det modsatte af vide, da jeg var til MD med Adam

Taaaaaaaaaaaa

Ja sunde os er vi ved, det går fremad.

I går var vi inde i byen og Asta fik lov at vælge det sæt tøj lillebror skal have på hjem fra sygerhuset - hun valgte helt selv og det blødte lidt op og gjorde hende stolt:0)

Anmeld

5. december 2010

Valle81

Nina Sophia skriver:

TILLYKKE

Jeg skal til kønsscaninng på torsdag og jeg går også og bilder mig selv ind at min baby er død og alt muligt..

Hejsa:0)

Håber du får en vidunderlig scanning på torsdag:0)

Forstår alt omkring dine tanker - puha - dette er mit 3 barn og jeg siger dig - desværre vokser frygten med 100% forhver graviditet:0(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.