Så har vi været til MD scanning:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
30 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Valle81

Jeg har aldrig været så nervøs  - jeg havde kørt mig selv helt op i et gear der ikke var til at hold ud.

Var sikker på baby var død eller fejlede de værst tænkelige ting.

Men der var intet galt - alt var i den skønneste orden:0)

Så kommer vi til kønnet  - jeg selv var jo 100% overbevistom det bleven pige:0)

Vi venter os en sund og rask og smuk

Dreng

igen:0)

Jeg tænkte - ej det er ikke sandt - Asta som havde fået lov at komme ind da alt var konstateretok begyndte at græde da hun bare så inderligt ønskede sig en lillesøster. Kenny blev glad men stille - kunne godt fornemme at han faktisk også lidt brændte for en pige( som han selv havde lavet)

Så vi skal alle lige vænne sig til tanken -men vi er super lykkelige og glade og det vigtigste er at vores baby er sund og rask:0)

Stort knus

Christina, som har den største hovedpine da alle spændinger i kroppen forsvandt og kroppen og tankerne slappede af for første gang i laaaaaaang tid:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Tulle28

Jeg VIDSTE det blev en dreng Stort tillykke med endnu et lille mirakel

Knus

Anmeld

3. december 2010

Vidunderligeunger

også mit gæt og tillykke med det ham og anthon får da rigtig meget ud af hinanden om et par år.. Det er jo dejligt !

Anmeld

3. december 2010

Laulund87

Ej hvor dejligt med endnu en lille dreng søde!!

Anmeld

3. december 2010

AnneBJ

Valle81 skriver:

Jeg har aldrig været så nervøs  - jeg havde kørt mig selv helt op i et gear der ikke var til at hold ud.

Var sikker på baby var død eller fejlede de værst tænkelige ting.

Men der var intet galt - alt var i den skønneste orden:0)

Så kommer vi til kønnet  - jeg selv var jo 100% overbevistom det bleven pige:0)

Vi venter os en sund og rask og smuk

Dreng

igen:0)

Jeg tænkte - ej det er ikke sandt - Asta som havde fået lov at komme ind da alt var konstateretok begyndte at græde da hun bare så inderligt ønskede sig en lillesøster. Kenny blev glad men stille - kunne godt fornemme at han faktisk også lidt brændte for en pige( som han selv havde lavet)

Så vi skal alle lige vænne sig til tanken -men vi er super lykkelige og glade og det vigtigste er at vores baby er sund og rask:0)

Stort knus

Christina, som har den største hovedpine da alle spændinger i kroppen forsvandt og kroppen og tankerne slappede af for første gang i laaaaaaang tid:0)

Jeg stod jo selv for ca. 5 uger siden og skulle fatte at min lille pige i maven altså var en dreng, så giv Jer selv tid til at sunde Jer lidt.. Ikke fordi en dreng (eller bare modsat af hvad man troede) er uønsket, men det kræver faktisk et par dage (for mig) at forstå, at verden ikke er som forventet... eller noget.

Tillykke med den lille dreng, både til Jer, og til de kommende storesøskende! Dejligt at han er sund og rask!

Anmeld

3. december 2010

dorthemus

TILLYKKE med den kommende søn

Anmeld

4. december 2010

Valle81

Tulle28 skriver:

Jeg VIDSTE det blev en dreng Stort tillykke med endnu et lille mirakel

Knus

Ja i var mange der alligevel fik ret:0)

Ja det er sku et mirake

Anmeld

4. december 2010

Valle81

BlyViol skriver:

også mit gæt og tillykke med det ham og anthon får da rigtig meget ud af hinanden om et par år.. Det er jo dejligt !

Ja de får forhåbentlig monster meget glæde af hinanden:0)

Er sikker på at vi får to terrorister der kommer til at drive mor og far til vanvid:0) Sådan lidt Phines og Ferb ( staves) he he:0)

Anmeld

4. december 2010

Valle81

Laulund87 skriver:

Ej hvor dejligt med endnu en lille dreng søde!!

Taaaaaaaaaaak - ja ikke:0)

Anmeld

4. december 2010

Valle81

dorthemus skriver:

TILLYKKE med den kommende søn

Taaak:0)

Så er garderoben reddet til den næste:0) Så der er maaaange penge sparet:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.