ang. strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

2721

Jeg havde ikke strækmærker under graviditeten og de dukkede heller ikke op efterfødslen. Smurte min mave med crem hver eneste dag under min graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

cdinesen

Tror at jer der har undgået strækmærker og brugt creme eller olie for at forhindre det, bare at været "udsat" for et heldigt sammentræf. Det er nemlig videnskabeligt bevist mange steder efterhånden, at der ikke er noget der kan forhindre eller mindske strækmærker. Noget andet er at føler sig lige en tand mere lækker når man bruger creme eller olie hver dag, og det er da bestemt heller ikke at kimse af

Anmeld

3. december 2010

2721

cdinesen skriver:

Tror at jer der har undgået strækmærker og brugt creme eller olie for at forhindre det, bare at været "udsat" for et heldigt sammentræf. Det er nemlig videnskabeligt bevist mange steder efterhånden, at der ikke er noget der kan forhindre eller mindske strækmærker. Noget andet er at føler sig lige en tand mere lækker når man bruger creme eller olie hver dag, og det er da bestemt heller ikke at kimse af

Det er meget muligt men jeg fik ekstrem tør hud på min mave meget tidligt så der hjalp cremen mig meget. vil ikke ligefrem sig at det var særligt lækkert at smørre mig ind crem på maven da jeg normalt ikke bruger crem osv. mere end højst nødvendigt. Men tror på ingen måde det skader at fugte huden godt igennem dagligt under graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.