Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
jeg er 37+4 idag og har været så heldig endnu ikke at have fået strækmærker på min mave
Men kan de godt risikere først at vise sig når man har født og maven begynder at trække sig ind igen?
Synes jeg nemlig at jeg har hørt noget om..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jep! Desværre
Min mave var fin uden strækmærker - troede jeg - og efter fødslen kom striberne
sofie85 skriver: Hej jeg er 37+4 idag og har været så heldig endnu ikke at have fået strækmærker på min mave Men kan de godt risikere først at vise sig når man har født og maven begynder at trække sig ind igen? Synes jeg nemlig at jeg har hørt noget om..
det fik jeg først 2 dage inden jeg fødte Men dog ikk de største strækmærker, bare nogen meget små
Desværre ja. Men i matas kan du købe en creme/olie du kan bruge når du er i bad, og så skulle det mindske strækmærkerne. Det koster så også næsten 400 kr. Men har hørt det skulle virke.
uha, nu bliver jeg helt nervøs
Må bare håbe på det bedste
sofie85 skriver: uha, nu bliver jeg helt nervøs Må bare håbe på det bedste
Du kan sagtens risikere det, men de vil jo være betydeligt "mindre" end dem man allerede kan se når huden er udstrukket. Det er ligesom en ballon der bliver helt rynket når man trækker luften ud af den. Men ved nogle balloner kan man jo puste dem så meget op at de bliver helt ru i striber, og disse striber vil så næsten være helt ødelagt ballon når den tømmes for luft.
Håber det giver mening
Dinna88 skriver: Du kan sagtens risikere det, men de vil jo være betydeligt "mindre" end dem man allerede kan se når huden er udstrukket. Det er ligesom en ballon der bliver helt rynket når man trækker luften ud af den. Men ved nogle balloner kan man jo puste dem så meget op at de bliver helt ru i striber, og disse striber vil så næsten være helt ødelagt ballon når den tømmes for luft. Håber det giver mening
Jo det giver mening
Det er da altid noget, så er chancen jo større for at de ikke rigtig vil kunne ses efter noget tid
Jeg fik de fleste af mine strækmærker under fødslen af min datter.
Under presseveerne poppede de frem:0/
Christina
sofie85 skriver: Jo det giver mening Det er da altid noget, så er chancen jo større for at de ikke rigtig vil kunne ses efter noget tid
Ja, det er jo det
Valle81 skriver: Jeg fik de fleste af mine strækmærker under fødslen af min datter. Under presseveerne poppede de frem:0/ Christina
underligt, det troede jeg ikke kunne lade sig gøre :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128