ang. strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. december 2010

sofie85

Hej

jeg er 37+4 idag og har været så heldig endnu ikke at have fået strækmærker på min mave  

Men kan de godt risikere først at vise sig når man har født og maven begynder at trække sig ind igen?

Synes jeg nemlig at jeg har hørt noget om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Jyden

Jep! Desværre

Min mave var fin uden strækmærker  - troede jeg  - og efter fødslen kom striberne

Anmeld

3. december 2010

LenaJohansen

sofie85 skriver:

Hej

jeg er 37+4 idag og har været så heldig endnu ikke at have fået strækmærker på min mave  

Men kan de godt risikere først at vise sig når man har født og maven begynder at trække sig ind igen?

det fik jeg først 2 dage inden jeg fødte Men dog ikk de største strækmærker, bare nogen meget små

Anmeld

3. december 2010

Benjamins'mor

sofie85 skriver:

Hej

Desværre ja. Men i matas kan du købe en creme/olie du kan bruge når du er i bad, og så skulle det mindske strækmærkerne. Det koster så også næsten 400 kr. Men har hørt det skulle virke.

Anmeld

3. december 2010

sofie85

uha, nu bliver jeg helt nervøs

Må bare håbe på det bedste

Anmeld

3. december 2010

Dinna88

sofie85 skriver:

uha, nu bliver jeg helt nervøs

Må bare håbe på det bedste

Du kan sagtens risikere det, men de vil jo være betydeligt "mindre" end dem man allerede kan se når huden er udstrukket. Det er ligesom en ballon der bliver helt rynket når man trækker luften ud af den. Men ved nogle balloner kan man jo puste dem så meget op at de bliver helt ru i striber, og disse striber vil så næsten være helt ødelagt ballon når den tømmes for luft. 

Håber det giver mening

Anmeld

3. december 2010

sofie85

Dinna88 skriver:

Du kan sagtens risikere det, men de vil jo være betydeligt "mindre" end dem man allerede kan se når huden er udstrukket. Det er ligesom en ballon der bliver helt rynket når man trækker luften ud af den. Men ved nogle balloner kan man jo puste dem så meget op at de bliver helt ru i striber, og disse striber vil så næsten være helt ødelagt ballon når den tømmes for luft. 

Håber det giver mening

Jo det giver mening

Det er da altid noget, så er chancen jo større for at de ikke rigtig vil kunne ses efter noget tid

Anmeld

3. december 2010

Valle81

sofie85 skriver:

Hej

Jeg fik de fleste af mine strækmærker under fødslen af min datter.

Under presseveerne poppede de frem:0/

Christina

Anmeld

3. december 2010

Dinna88

sofie85 skriver:

Jo det giver mening

Det er da altid noget, så er chancen jo større for at de ikke rigtig vil kunne ses efter noget tid

Ja, det er jo det

Anmeld

3. december 2010

sofie85

Valle81 skriver:

Jeg fik de fleste af mine strækmærker under fødslen af min datter.

Under presseveerne poppede de frem:0/

Christina

underligt, det troede jeg ikke kunne lade sig gøre :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.