Sarte børnekinder i vinter-kulden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Til min dreng bruger vi Decubal Lips and Dry Spots Balm, kan købes på apoteket. Den er rigtig god til kinder og hænder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anke skriver:

Nu har jeg godt nok "kun" en baby, men jeg bruger Locobase Repair til hendes til tider ret tøre kinder - og den hjælper!

Min veninde bruger den også til sin søn, der lider en del af børneeksem.

Jeg fik den anbefalet af sundhedsplejersken.

Det samme gør vi og den er super god til de tørre kinder

Anmeld

3. december 2010

Halbschön

Jeg bruger vaseline til Nicolai.. Gjorde jeg også sidste år da han var spæd... Min mor brugte det også til os da vi var små, og her virker det fint og er dejligt billigt

Anmeld

3. december 2010

Mimic

du kan i matas købe en fed vaseline agtig salve, der er beregnet til når ungerne er ude... vi bruger den med stor succes

Anmeld

3. december 2010

lisbethita

Anne85 skriver:

Hvad smørrer I jeres ungers kinder o.lign med her i vinter kulden?? Jeg har smurt min søns kinder hver morgen inden han skulle i børnehave - nogle dage med den dyre "Eau thermale Avéne" - andre dage med "Baby fed creme" fra änglamark - men ikke en fis hjælper det - han har voldsomt udslæt på begge kinder.

What to do?! Hvad gør I andre?

Rigtig god tråd. Jeg bruger Weleda wind und wetter balm ((yes..det er købt i Tyskland, he he) KRAM

Anmeld

4. december 2010

Miamaja

LotteGabriella skriver:

Jeg læser lige med her, har samme problem

har hørt at nogle bruger 8 hour creme eller vasseline (om natten), men vil gerne hører hvad der ellers er af gode idéer

Jaa, vaseline naar kulden bider ekstra

Anmeld

4. december 2010

isimaven

T.K. skriver:

Jeg har hørt at Weleda's Wind and Weather creme skulle være god... Den kan vist købes i Matas...

den salve fra Weleda er klart den bedste og selvom den er dyr holder tuben utrolig længe og den er også en lækker læbepomade til mor her i frosten
Jeg bruger den på mine og smører morgen og aften og hvis knægten får den med i børnehave vil de gerne smøre ham inden de går ud
Kram fra isimaven

Anmeld

4. december 2010

Skouboe

Anne85 skriver:

Hvad smørrer I jeres ungers kinder o.lign med her i vinter kulden?? Jeg har smurt min søns kinder hver morgen inden han skulle i børnehave - nogle dage med den dyre "Eau thermale Avéne" - andre dage med "Baby fed creme" fra änglamark - men ikke en fis hjælper det - han har voldsomt udslæt på begge kinder.

What to do?! Hvad gør I andre?

Ceridal fra apoteket. Den er uden vand og super til sart vinterhud. Bare husk at den skal på 15-20 minutter inden I går ud, da den skal have tid til at trænge ind, ellers kan børnene komme til at svede under den, og det gør bare ondt værre.

Anmeld

4. december 2010

millesofie

jeg bruger denne vaseline creme fordi der ingen vand er i den og så er den bare super

jeg har faktisk selv den på engang i mellem og vinden føles ikke så kold mod kinderne når man jar den på

Coop Änglamark Minirisk Baby Lanolinsalve

den kan købes i coop butikkerne ellers har matas en magen til den hedder vist nok baby vaseline creme den er i hver fald gennemsigtig

Anmeld

4. december 2010

LotteGabriella

Miamaja skriver:

Jaa, vaseline naar kulden bider ekstra

Super, så må jeg prøve den først, den er en del billigere end den der marselisborg creme tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.