Sarte børnekinder i vinter-kulden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Marco2

Vi fik en masse creme-prøver sidst på børneamb.. Mener det var ceridal der havde lavet en face lotion noget.. Den afprøvede jeg i går til begge unger, og kinderne var helt bløde da de kom ind fra lur, det er den jeg har haft mest held med Og så skal man huske, om den indeholder vand eller ej, at kinderne skal smørres 10 min før de kommer ud

Jeg bruger også den der fedt creme fra Ceridal - uden parabener, parfume, emulgatorer, konserveringsmiddel og farve - og den virker bare.

Hvis hun har slikket sig meget on munden mens hun har været ude så hun er blevet rød om munden, smører jeg det også på og så er det væk kort efter, så det ikke skl svie på hende.

Så kan kun anbefale Ceridals fedtcreme.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

MariaJ

På norske apoteker har de noget der kaldes kuldecreme. Måske findes det også i Danmark. Det er egentlig bare en fed vaselineagtig creme uden vand, men altså specielt beregnet til ansigtet i koldt vejr. Jeg ville nok prøve at spørge i matas eller på apoteket om det er noget de kender til. Jeg bruger det til Johanna og det fungerer fint.

Anmeld

3. december 2010

frk Jensen

LotteGabriella skriver:

he he you 2...er rigtig glad på dine vegne og har også luret dine billeder

hehe.. det tæmkte jeg nok.. Er bare SÅ glad for ham

Anmeld

3. december 2010

Vidunderligeunger

Ungermann skriver:

kan kun anbefale Marselisborg creme.

Den er super god til eksem børn..

Min søn har siden han var 2 1/2 måned haft volsom børneeksem, og det er kun marselisborg cremen der har virker MEGET effektiv..

hvad indeholder den?? For vi har fået en creme ved lægen som indeholder binyrebarkhormon - og det er sgu altså lidt voldsomt at smøre sådan en lille krop ind i ..  

Anmeld

3. december 2010

frk Jensen

BlyViol skriver:

hvad indeholder den?? For vi har fået en creme ved lægen som indeholder binyrebarkhormon - og det er sgu altså lidt voldsomt at smøre sådan en lille krop ind i ..  

Det er en creme fra apoteket som du kan få i håndkøb... Den er bare rigtig fed i det, uden at virke fedtet..

Der er ingen hormon ting i den... Jeg har rigeligt af cremer fra hudlægen hvor der er alle de skrappe sager i, som min søn også skal smørres med.

Anmeld

3. december 2010

Vidunderligeunger

Ungermann skriver:

Det er en creme fra apoteket som du kan få i håndkøb... Den er bare rigtig fed i det, uden at virke fedtet..

Der er ingen hormon ting i den... Jeg har rigeligt af cremer fra hudlægen hvor der er alle de skrappe sager i, som min søn også skal smørres med.

okay, det vil jeg prøve... den hun har nu kan jeg næsten ikke få mig selv til at bruge - hun sutte jo på alt, så det kommer ind i munden :/ adder... 

Anmeld

3. december 2010

frk Jensen

BlyViol skriver:

okay, det vil jeg prøve... den hun har nu kan jeg næsten ikke få mig selv til at bruge - hun sutte jo på alt, så det kommer ind i munden :/ adder... 

Nej det er ikke rart at skal smørre dem med hormon cremer.. hvad hedder den creme du har fået af lægen?

husk at undgå fødevare som tomat (ketchup, knoor retter, pizza fra den lokale osv) alle former for citrus frugter (appelsiner, clementiner osv) og kiwi.. det kan gøre at din ´datters eksem forværres ved at spise de ting.

Anmeld

3. december 2010

Vidunderligeunger

Ungermann skriver:

Nej det er ikke rart at skal smørre dem med hormon cremer.. hvad hedder den creme du har fået af lægen?

husk at undgå fødevare som tomat (ketchup, knoor retter, pizza fra den lokale osv) alle former for citrus frugter (appelsiner, clementiner osv) og kiwi.. det kan gøre at din ´datters eksem forværres ved at spise de ting.

okay - TAK!! det vil jeg da holde med så... hun har fået markrel i tomat, kiwi og clementiner i dag.. great.. :/

Men det vil jeg lige skrive ned, så det ikke bliver værre.. og så dem creme der,,, den hun bliver smurt med nu kan ejg ikke huske, og den ligger på badeværelset, hvor vaskemaskinen er igang - og hvis jeg går derud vågner hun så venter lige

Anmeld

3. december 2010

frk Jensen

BlyViol skriver:

okay - TAK!! det vil jeg da holde med så... hun har fået markrel i tomat, kiwi og clementiner i dag.. great.. :/

Men det vil jeg lige skrive ned, så det ikke bliver værre.. og så dem creme der,,, den hun bliver smurt med nu kan ejg ikke huske, og den ligger på badeværelset, hvor vaskemaskinen er igang - og hvis jeg går derud vågner hun så venter lige

Hehe.. det er helt okay..

og velbekom

Anmeld

3. december 2010

Malthes mor

Jeg bruger weather and wind cremen fra weleda. Den er effektiv mod kulden...Også dufter den godt

Den fåes på apoteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.