DK skriver:
Jeg var også selv til MD scanning og det var okay. Altså der skulle man jo hverken gøre fra eller til!
Men det her besøg er bare mere sådan... altså der kan han få konkrete fif til hvordan man/vi/han skal gøre det og det, og hvornår vi skal ringe og hvordan vi skal forholde os i hvilke situationer, hvad der kan være en god ide, hvad der er en dårlig ide osv osv. Det er lidt mere vigtigt at han VED de ting, hvis jeg nu ligger helt i koma over ve-storm og ikke kan huske en pind!
Jeg synes nu du er sej, du sådan kan tøjle dig selv og ikke freake ud i telefonen... Det havde jeg nok gjort lidt... 
Jeg kan især godt forstå det, når det er hjemmefødsel. Jeg er selv en der skal have styr på ALT det "tekniske" når det bliver min tur til at føde. Og jeg ville også panikke lidt hvis ikke min Kæreste kendte alle informationerne også. For tænk nu hvis man bare har så mange smerter at man lukker af for omverdenen, eller man begynder at... Ja HVAD VED JEG! 
Jeg vil bare sige; jeg kan godt forstå dig, og er meget imponeret over hvor pænt du tager det

Anmeld