Shit det kan være svært at være den søde forstående kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

DK

Marco2 skriver:

Kan godt forstå det er trælst at han ikke er der.

Når det nu er en hjemmefødsel må der unægteligt være flere spørgsmål end normalt. Og det kan jo også være at han har nogle spørgsmål som du ikke lige tænker på at stille. Så det må I jo få snakket om inden mødet.

Men kan da også godt se at det er svært for ham ikke at deltage i mødet med forretningsforbindelserne. Drønærgerligt at de to ting liiiige skal falde på samme dag.

Men skynd dig at ring til JM og se om ikke det kan blive flyttet …

Og så må Mikkel jo give lidt ekstra TLC i weekenden 

AG

Uhh ja, det kan man altid bruge!!

Jeg tror jeg hiver ham med på julegaveshopping i aften, he he!! Mon ikke vi så bliver nødt til at spise ude? Altså når vi sådan så ligesom ER nede i byen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har kun haft min kæreste med til JM en gang, og det var sidste fredag fordi han alligevel ikke kunne komme på arbejde for sneen.

Men som en anden også skriver, jeg vil hellere at han kan tage fri og det efter jeg har født, end nu hvor jeg er gravid.

Anmeld

3. december 2010

Marco2

DK skriver:

Uhh ja, det kan man altid bruge!!

Jeg tror jeg hiver ham med på julegaveshopping i aften, he he!! Mon ikke vi så bliver nødt til at spise ude? Altså når vi sådan så ligesom ER nede i byen?

Tror det er dagen til indkøb af den der lækre pusletaske hvis ikke allerede den er i hus 

Og lækker middag er jo heller ikke at fornægte

AG

Anmeld

3. december 2010

DK

BinaMor skriver:

ja helt forståeligt.

jeg begyndte at tude da manden min aflyste min 1. scanning ved nr. 2 barn.. .

Jeg var også selv til MD scanning og det var okay. Altså der skulle man jo hverken gøre fra eller til!

Men det her besøg er bare mere sådan... altså der kan han få konkrete fif til hvordan man/vi/han skal gøre det og det, og hvornår vi skal ringe og hvordan vi skal forholde os i hvilke situationer, hvad der kan være en god ide, hvad der er en dårlig ide osv osv. Det er lidt mere vigtigt at han VED de ting, hvis jeg nu ligger helt i koma over ve-storm og ikke kan huske en pind!

Anmeld

3. december 2010

DK

Tror det er dagen til indkøb af den der lækre pusletaske hvis ikke allerede den er i hus 

Og lækker middag er jo heller ikke at fornægte

AG

Uhhh jeg har ingen pusletaske endnu.... Du er FULD af gode ideer!!

Og lækker middag! KLART! Altså det bliver han næsten NØDT til nu, jo!

Anmeld

3. december 2010

BinaMor

DK skriver:

Jeg var også selv til MD scanning og det var okay. Altså der skulle man jo hverken gøre fra eller til!

Men det her besøg er bare mere sådan... altså der kan han få konkrete fif til hvordan man/vi/han skal gøre det og det, og hvornår vi skal ringe og hvordan vi skal forholde os i hvilke situationer, hvad der kan være en god ide, hvad der er en dårlig ide osv osv. Det er lidt mere vigtigt at han VED de ting, hvis jeg nu ligger helt i koma over ve-storm og ikke kan huske en pind!

hvis det hjælper lidt så var det et minimun af informationer vi fik. det meste løser sig jo i selve "gernings" øjeblikket. ring når der er regelmæssige veer. lav noget mad til jm. hav nogle ting parat(det får man på en seddel) og ellers intet.

men som sagt forstår jeg det godt. det er en fødsel det handler om. og en meget sårbar ting især når man føder hjemme. så jeg sys du skal rykke tiden hvis du kan.

Anmeld

3. december 2010

DK

BinaMor skriver:

hvis det hjælper lidt så var det et minimun af informationer vi fik. det meste løser sig jo i selve "gernings" øjeblikket. ring når der er regelmæssige veer. lav noget mad til jm. hav nogle ting parat(det får man på en seddel) og ellers intet.

men som sagt forstår jeg det godt. det er en fødsel det handler om. og en meget sårbar ting især når man føder hjemme. så jeg sys du skal rykke tiden hvis du kan.

Mikkel er heldigvis ret praktisk anlagt, og jeg er sikker på at han nok skal klare det fint! Og jeg kan jo bare skrive ned hvad de siger, og hvis det er så sparsomt med "guldkorn" så går han jo ikke glip af noget alligevel

I har ret!! Det er bare liiiige sådan når man får beskeden og gravidhormonerne ræser rundt at det er en katastrofe. Mindst!

Anmeld

3. december 2010

Cris

DK skriver:

Det er fordi at jeg skal føde hjemme! Så er der lidt mere som han skal "have styr på", end hvis vi bare skulle have været på sygehuset!

Men jeg er helt enig med dig i at hans karriere naturligvis kommer først! Der er nu alligevel bare træls!

Godt man har jer tøser at brokke sig lidt til

Jeg har også født hjemme   Jeg håber, at alt går godt! Det bliver dejligt!

Anmeld

3. december 2010

Maria-s

DK skriver:

Jeg synes nu du er sej, du sådan kan tøjle dig selv og ikke freake ud i telefonen... Det havde jeg nok gjort lidt...

Jeg kan især godt forstå det, når det er hjemmefødsel. Jeg er selv en der skal have styr på ALT det "tekniske" når det bliver min tur til at føde. Og jeg ville også panikke lidt hvis ikke min Kæreste kendte alle informationerne også. For tænk nu hvis man bare har så mange smerter at man lukker af for omverdenen, eller man begynder at... Ja HVAD VED JEG!

Jeg vil bare sige; jeg kan godt forstå dig, og er meget imponeret over hvor pænt du tager det

Anmeld

3. december 2010

MariaJ

Eeeeeej, det er da også bare helt vildt træls. Man kan altså ikke være sød og forstående altid, og selvom du selvfølgelig overlever hvis det ikke kan være anderledes, så er det da bare rigtig surt. Håber I kan få jordmoderen til at komme på et andet tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.