SUK!!! Sååååååk!
Nå. Men så ringede kæresten lige. Han er afdelingsleder for ingeniørerne i den virksomhed han arbejder for, der netop har netop indgået en handel på over 100 mio. kr., og de her super vigtige kunder fra udlandet kommer så til møde på kontoret d. 16.12. hvor Mikkel så skal være med, da det hovedsagligt er ham der skal tegne/projektere opgaven.
Og den 16.12 er så også liiige dagen hvor at jordmoderen + den studerende kommer til hjemmebesøg for at forklare hvordan og hvorledes med alt det hele. De kommer kl. 13, så der er ingen chance for at han kan nå at blive færdig inden.
Argh.... Nå. Men kunderne kan ikke flyttes, og det tror jeg heller ikke jordemoderaftalen kan. Vi aftalte det da vi var der sidst for længe siden, da de skal sætte "meget" tid af til det og derfor sjældent har huller i kalenderen der er store nok til at det kan passe ind.
Hmmm.... Altså jeg kan jo også godt klare det selv, men det ville da bare være rart hvis Mikkel også havde været med, så han kunne få styr på alt det praktiske, vide hvordan man skulle gøre i visse situationer osv osv og ikke skulle høre det "second-hand" gennem mig. Han var super ked af det da han ringede og jeg blev ikke sur (eller lød ikke sur...)
Men uhhhh hvor var det svært ikke at lade en lille bitte smule galde strømme gennem røret, og ikke lyde bare en lille smule bebrejdene a la" nå, jamen det er jo heller ikke særlig vigtigt hvordan dit BARN skal FØDES!!!" Men jeg holdt mig i skindet og sagde at det nok skal gå alligevel og at jeg tager noter til ham og den slags.
Argh... for filan da. ØØØØØØØØØØØVVVVVVVVVVVVVVVVV!
Knus Ditte, der bliver nødt til at gå i zen-mode og lave meditation inden manden kommer hjem, så jeg kan være den søde, friske og glade overskudskæreste, der bare er stolt af sin karrieremand og ikke lader sig slå ud over bagateller!!! (jebus... det kommer til at kræve MANGE æbleskiver...)
Anmeld