Robbi viser numse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Den lykkelige

LouiseNielsen skriver:

Så lige de to der havde mødt dem igår.. Og de hylede som nogen var død! Det er sku for meget.. Slaaaap nu af altså!! Kan slet ikke sætte mig ind i at man kan være så meget fan at man tudbrøler over at møde sit idol....

hi hi ja det kan man godt undre sig lidt over.. Lidt som en besættelse.. han ligner da bare mange andre ude i det pulserende liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

betiinsen

altså synes også der findes lækre mænd end ham, men det er hans personlighed jeg godt kan lide. elsker drenge der godt kan lide at provokere lidt og som er drengerøve

Anmeld

3. december 2010

JustinsMoar

Robbie er bare generalt en hottie, så for min skyld må han vise den alt hva han har lyst til!

Anmeld

3. december 2010

ekzunz

JustinsMor skriver:

Robbie er bare generalt en hottie, så for min skyld må han vise den alt hva han har lyst til!

NEMLIG!!!!! Og det gør slet ikke noget at det er i prime-time-tv.....

Jeg synes han er heeeelt vildt lækker.  

Anmeld

3. december 2010

betski

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Robbi vælger i go´aften danmark igår at vise numse til deres fans... Hva syntes du om det???

Jeg syntes egentlig det er meget frisk gjort....

Siger: bare jeg var der

Anmeld

3. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

LouiseNielsen skriver:

Så lige de to der havde mødt dem igår.. Og de hylede som nogen var død! Det er sku for meget.. Slaaaap nu af altså!! Kan slet ikke sætte mig ind i at man kan være så meget fan at man tudbrøler over at møde sit idol....

nej men for f*ck han er da indbegrebet af en mand!!! sexet gut...

Anmeld

3. december 2010

Dinna88

milopilo skriver:

Ja lige præcis.. men der findes da mange mænd på niveau med ham.. han er ikke total outstanding

Vi er helt enige!  

Anmeld

3. december 2010

Ranarupta

LouiseNielsen skriver:

Sådan noget fatter jeg heller ikke!

Og jeg er ikke engang sikker på, at sådanne fans sorterer i, om de kan lide de forskellige numre - for det ville jo være helt galt, hvis der kom dårlige numre ud af idolet...

Er i øvrigt ikke særligt vild med hans musik - men hans udseende, dét er lige mig

Anmeld

3. december 2010

Diana...

Dinna88 skriver:

Jeg er ret ligeglad. Men det er da skønt at han er så uhøjtidelig og ikke snerpet, men det er nu ikke noget der kan få mig op at ringe. 

Anmeld

3. december 2010

Faith

Altså hans musik kan man jo ikke sætte en finger på. Han er hamrende talentfuld til det han laver...... Men hans røv..... Nej tak! Synes faktisk den var ret behåret og ikke videre charmerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.