Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa Piger
Robbi vælger i go´aften danmark igår at vise numse til deres fans... Hva syntes du om det???
Jeg syntes egentlig det er meget frisk gjort....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LouiseNielsen skriver: Hejsa Piger Robbi vælger i go´aften danmark igår at vise numse til deres fans... Hva syntes du om det??? Jeg syntes egentlig det er meget frisk gjort....
Jeg synes, at han er dejligt uhøjtidlig
Og så er han sindssygt lækker!
Jeg tænkte PAK DEN VÆK!! Waaaaay to much information
Tja, ret ligegyldigt, der vises så meget lort på tv så hvorfor ikke vise det hvor det kommer ud af. Nej, altså, den er jo ganske pæn, så gør det ikke så meget. Der er det der er værre at glo på.
Jeg er ret ligeglad. Men det er da skønt at han er så uhøjtidelig og ikke snerpet, men det er nu ikke noget der kan få mig op at ringe.
Dinna88 skriver: Jeg er ret ligeglad. Men det er da skønt at han er så uhøjtidelig og ikke snerpet, men det er nu ikke noget der kan få mig op at ringe.
Kunne have skrevet præcis det samme.. Er lidt ligeglad.. Men kan ikke blive ligesom nogle kvinder er over ham.. Han ser da godt ud.. men altså så er det heller ikke bedre
milopilo skriver: Kunne have skrevet præcis det samme.. Er lidt ligeglad.. Men kan ikke blive ligesom nogle kvinder er over ham.. Han ser da godt ud.. men altså så er det heller ikke bedre
hehe Nej, jeg er heller ikke helt svimlende over ham. Så skulle det da lige være hans accent Men så heller ikke mere! Han er fin nok at se på, men så er det det. Hans musik er fin nok, men så er det det. Han har dog en pæn stemme.
Så lige de to der havde mødt dem igår.. Og de hylede som nogen var død! Det er sku for meget.. Slaaaap nu af altså!! Kan slet ikke sætte mig ind i at man kan være så meget fan at man tudbrøler over at møde sit idol....
Dinna88 skriver: hehe Nej, jeg er heller ikke helt svimlende over ham. Så skulle det da lige være hans accent Men så heller ikke mere! Han er fin nok at se på, men så er det det. Hans musik er fin nok, men så er det det. Han har dog en pæn stemme.
Ja lige præcis.. men der findes da mange mænd på niveau med ham.. han er ikke total outstanding
hvis numsen havde været pænere og havde siddet på en noget kønnere mand.. så ville det ik være noget problem..
men ærlig talt gider jeg ik at se på hans røv.
har set hans brystkasse.. og det var klamu nok for mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128