Der var en lille nisse <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Zafir

lisbethita skriver:

Ej hvor genialt. Det er godt nok en flot nissehue-kyse! Lige til julekalender på tv ;-) Virkeligt flot arbejde!!!!!!! Kram

Ihhhh tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Mormilla

Ej hvor er den sød

Anmeld

3. december 2010

M&F&C

Zafir skriver:

Igår fik jeg jo et FØL over at jeg ikke havde en nissehue til Frigg... Så var det at husbonni havde været på nat og jo gik fra igår. Og Frigg også faldt rimelig tidligt i søvn og så da storesøster var 'slået ned', så gik jeg KREA amok - også tog det så lidt overhånd. Så det blev en nissehue, håndsyet i uld med silkefoer (Tråd med hue inden i og uden på uden baby inden i...  HER)

Det tog mig 2½ time fra idé til den færdige hue sad i hånden på mig. Jeg var SÅÅÅÅÅ tæt på at vække Frigg i nat og prøve huen på hende, men jeg beherskede mig. Her ser I resultatet... INCL et babysmil!!!!

GODMORGEN - eller godformiddag ..... jeg var desværre logget af igår da du havde skrevet, og spurgt om det med uld nissehuen

Men hvor er den da bare blevet skøøøøn! - og gør bestemt ikke noget det er uld... så kan hun måske endda putte med den udenfor, når vejret bliver rigtig træls! Min datter har uld undertøj og uldhue på her i vinterperioden ....

God 3. december, med din lille lækre nisse ....

Anmeld

3. december 2010

NinaNymannMadsen

årh hvor er hun kær. og hvor er det da bare en super fin hue.

Anmeld

3. december 2010

B&J

og den lille nissepige er bare såååååååååååååååååå fantastisk sød og dejlig og sikke et smil smelter jo helt

Anmeld

3. december 2010

Zafir

Malene&Frederikke skriver:

GODMORGEN - eller godformiddag ..... jeg var desværre logget af igår da du havde skrevet, og spurgt om det med uld nissehuen

Men hvor er den da bare blevet skøøøøn! - og gør bestemt ikke noget det er uld... så kan hun måske endda putte med den udenfor, når vejret bliver rigtig træls! Min datter har uld undertøj og uldhue på her i vinterperioden ....

God 3. december, med din lille lækre nisse ....

Jeg gjorde det at jeg forede den med silke... Så den ikke kradser på ørerne...

Det er meningen at det er en udendørs hue og ikke en indendørs

Anmeld

3. december 2010

TbCp

hahaaaa hvor er hun fin

Anmeld

4. december 2010

Kruse90

øj hvor er hun lækker søøde
waw en skøn baby, og nissehuen passer jo bare PERFEKT

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Kruse90 skriver:

øj hvor er hun lækker søøde
waw en skøn baby, og nissehuen passer jo bare PERFEKT

Jeg er også bare HELT HELT vild med den hue. Og det bedste er, at det der silke gør, at hun bliver holdt varm, uden at have brændende ører eller noget. det er bare PERFEKT.

Anmeld

4. december 2010

Dot D

Den var sød i går, meeen endnu sødere med en lækker pige indeni Sikke en glad lille nissepige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.