Der var en lille nisse <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.010 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Zafir

Igår fik jeg jo et FØL over at jeg ikke havde en nissehue til Frigg... Så var det at husbonni havde været på nat og jo gik fra igår. Og Frigg også faldt rimelig tidligt i søvn og så da storesøster var 'slået ned', så gik jeg KREA amok - også tog det så lidt overhånd. Så det blev en nissehue, håndsyet i uld med silkefoer (Tråd med hue inden i og uden på uden baby inden i...  HER)

Det tog mig 2½ time fra idé til den færdige hue sad i hånden på mig. Jeg var SÅÅÅÅÅ tæt på at vække Frigg i nat og prøve huen på hende, men jeg beherskede mig. Her ser I resultatet... INCL et babysmil!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

JulieE

Hvor er den bare fin til hende!!! Total cute... og hold da helt op hun ligner Idun på det sidste billede

Anmeld

3. december 2010

AD

Nåååå hvor er hun bare skøn!!! Og sikke en dejlig nissehue - sådan en kunne jeg da godt tænke mig;-) Du må sætte dem i produktion

Kram Dina

Anmeld

3. december 2010

Manakauapo

Hvor er hun fiiiiiiiiiiiiin

Anmeld

3. december 2010

9510

Hvor er den flot og hun er da bare fin og lækker

Anmeld

3. december 2010

Zafir

AnneDina skriver:

Nåååå hvor er hun bare skøn!!! Og sikke en dejlig nissehue - sådan en kunne jeg da godt tænke mig;-) Du må sætte dem i produktion

Kram Dina

mmm... problemet er det med størrelser... Jeg har jo klippet den efter en hue jeg ved hun kan passe... også tiden... For den kommer jo til at koste lidt jo. - Men ja, jeg sad og tænkte igår: WAUW dem kunne man sælge hehe...

MEEEEEEN - jeg skal altså også have lavet julegaver..!!!

Anmeld

3. december 2010

Zafir

JulieE skriver:

Hvor er den bare fin til hende!!! Total cute... og hold da helt op hun ligner Idun på det sidste billede

Ja...! De kan ikke løbe fra at de er søskende i hvertfald

Og tak

Anmeld

3. december 2010

JulieE

Zafir skriver:

Ja...! De kan ikke løbe fra at de er søskende i hvertfald

Og tak

Nej, det kan de bestemt ikke De er vildt så meget de ligner hinanden... To smukke piger

Anmeld

3. december 2010

lisbethita

Zafir skriver:

Igår fik jeg jo et FØL over at jeg ikke havde en nissehue til Frigg... Så var det at husbonni havde været på nat og jo gik fra igår. Og Frigg også faldt rimelig tidligt i søvn og så da storesøster var 'slået ned', så gik jeg KREA amok - også tog det så lidt overhånd. Så det blev en nissehue, håndsyet i uld med silkefoer (Tråd med hue inden i og uden på uden baby inden i...  HER)

Det tog mig 2½ time fra idé til den færdige hue sad i hånden på mig. Jeg var SÅÅÅÅÅ tæt på at vække Frigg i nat og prøve huen på hende, men jeg beherskede mig. Her ser I resultatet... INCL et babysmil!!!!

Ej hvor genialt. Det er godt nok en flot nissehue-kyse! Lige til julekalender på tv ;-) Virkeligt flot arbejde!!!!!!! Kram

Anmeld

3. december 2010

Steph_Laurits

Hvor er den fin til hende

Rigtig godt lavet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.