Voldsom kløe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

betiinsen

har det også, synes dog mest det er på armene og maven ved mig.. altså det er ikke voldsomt, men det er da irriterende det klør. tror også lige jeg ringer til lægen på mandag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

malenecl

Saram skriver:

Hej piger.. 

Jeg er i uge 15+0 og  her på det sidste er jeg  begyndt at opleve at det kløer rigtig meget på mine ben og nogle gange andre steder på kroppen, men dog mest på benene. 

Er der nogen af jer der kan nikke genkendende til det ? 

Synes det er meget træls og mærkeligt da jeg ikke har prøvet det før jeg blev gravid. 

Håber nogen kan hjælpe. 

- Sara(:

Hej! Det er nøjagtig sådan som jeg har det! Jeg klør også meget på min mave og mine bryster. Er 18+6 i dag. Har fået at vide at det er normalt når man er gravid.

Anmeld

4. december 2010

Saram

malenecl skriver:

Hej! Det er nøjagtig sådan som jeg har det! Jeg klør også meget på min mave og mine bryster. Er 18+6 i dag. Har fået at vide at det er normalt når man er gravid.

Jaa det er altså mød irreterende men ja det er vist meget normalt.. Og man kan vist ikke engang gøre så meget ved det ! 

Anmeld

4. december 2010

malenecl

Saram skriver:

Jaa det er altså mød irreterende men ja det er vist meget normalt.. Og man kan vist ikke engang gøre så meget ved det ! 

nej desværre . fordi det er pisse irriterende!

Anmeld

5. december 2010

MariaMus

Mit er blevet bedre, har smurt benene med en virkelig fed creme fra apoteketet, hvilket har hjulpet. Jeg havde røde, tørre plamager på indelårerne og ned til benene, som næsten er væk nu

Har dog stadig lidt knopper på maven som klør lidt, har til gengæld endnu ikke fået strækmærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.