Weeeee - jeg skal på posthuset...:o)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Heidi B

Held og lykke....

Jeg fik sidst til den om lørdagen...

Tror det bliver så godt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

ekzunz

Weeeeee (igen igen - det bliver snart en dårlig vane...)

Jeg har lige fået mail fra billetnet.dk. Fordi jeg stod på venteliste til den første koncert, så kan jeg købe billetter allerede imorgen via billetnet...... så jeg slipper for posthuse, flyverdragter og lange køer....

Anmeld

4. december 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Good luck then..  

Hvornår bliver billeterne sat til salg, ved du det?

Anmeld

4. december 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Christina skriver:

Good luck then..  

Hvornår bliver billeterne sat til salg, ved du det?

På mandag kl 10

Anmeld

4. december 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Sees. skriver:

Ved du hvad billetterne koster?

Jeg har givet 470 kr. til billetter om lørdagen

Anmeld

4. december 2010

Pige2009

Znuzke skriver:

Er jeg ikke bare heldig...???

På mandag den 6.12 kl. 10 åbner billetsalget til endnu en Take That koncert i Parken

Denne gang er jeg på plads - først i køen!!! Ikke mere billetnet - den chance tør jeg ikke tage....

Ahhhhhhh

Ej, Rikke. Jeg troede du havde fået for længst!  Krydser så meget fingre for dig!

Good luck

Anmeld

4. december 2010

ekzunz

Baagøe skriver:

Ej, Rikke. Jeg troede du havde fået for længst!  Krydser så meget fingre for dig!

Good luck

Næ næ - jeg er ikke så hurtig

Men nu har jeg købt - jeg kunne købe allerede idag, da jeg stod på venteliste til den første koncert. Så jeg er heeeeelt klar..... Per er så ikke helt så lykkelig som mig....han har jo lovet at tage med.....

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

Znuzke skriver:

Næ næ - jeg er ikke så hurtig

Men nu har jeg købt - jeg kunne købe allerede idag, da jeg stod på venteliste til den første koncert. Så jeg er heeeeelt klar..... Per er så ikke helt så lykkelig som mig....han har jo t at tage med.....

Hmmm... Dvs., at hvis man, hvis man står på venteliste til den første koncert, allerede kan købe idag?! For det gør jeg nemlig...

Anmeld

5. december 2010

ekzunz

Baagøe skriver:

Hmmm... Dvs., at hvis man, hvis man står på venteliste til den første koncert, allerede kan købe idag?! For det gør jeg nemlig...

Jeg fik en mail i fredags om at jeg lørdag kl. 10 kunne købe billetter til den nye koncert. Der var et link og en adgangskode som skal bruges.

Har du ikke fået en mail?????

Anmeld

5. december 2010

Tina2

Mon jeg sku lokke min mand til at smutte derind kl. 10.... He he, vi har snakket om det....

Hvor mange mon har en mand der rent faktisk har været til flere koncerter med dem end sin kone??

Jeg har kun været i 2007, men Thomas var da de var fremme i 90'erne også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.