Weeeee - jeg skal på posthuset...:o)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
41 svar
0 synes godt om
2. december 2010

ekzunz

Er jeg ikke bare heldig...???

På mandag den 6.12 kl. 10 åbner billetsalget til endnu en Take That koncert i Parken

Denne gang er jeg på plads - først i køen!!! Ikke mere billetnet - den chance tør jeg ikke tage....

Ahhhhhhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Stumpen

Znuzke skriver:

På mandag den 6.12 kl. 10 åbner billetsalget til endnu en Take That koncert i Parken

Denne gang er jeg på plads - først i køen!!! Ikke mere billetnet - den chance tør jeg ikke tage....

Ahhhhhhh

Posthuset i din by holder statuslukket på mandag

Anmeld

2. december 2010

Lady Marion <3

For satan Rikke skrev du lige Weeee der ???  

Anmeld

2. december 2010

ekzunz

Nisse-mor:o) skriver:

For satan Rikke skrev du lige Weeee der ???  

HA HA HA HA HA HA - jeg var også lige ved at skrive at jeg rent faktisk hader WEEEEEE's, men nu er det jo Take That, så tænkte jeg at et enkelt WEEEE kunne gå an.....

Anmeld

2. december 2010

ekzunz

Stumpen skriver:

Posthuset i din by holder statuslukket på mandag

Du sjååååv....

Men posthuset i min by ligger i Brugsen og åbner først kl. 12 - så jeg må til Hillerød. Det er jo et stort posthus, så de holder helt bestemt ikke lukket....

Anmeld

2. december 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

HA HA HA HA HA HA - jeg var også lige ved at skrive at jeg rent faktisk hader WEEEEEE's, men nu er det jo Take That, så tænkte jeg at et enkelt WEEEE kunne gå an.....

At det så lige falder sammen med navnet Take That gør mig endnu mere trist   Så mange grimme ord i en sætning   He he he

Anmeld

2. december 2010

Sees

Znuzke skriver:

Ahhhhhhh

WHAAAAAAT??!

Hvornår er koncerten??

Anmeld

2. december 2010

Mira0911

Hvor skønt! 

Anmeld

2. december 2010

ekzunz

Nisse-mor:o) skriver:

At det så lige falder sammen med navnet Take That gør mig endnu mere trist   Så mange grimme ord i en sætning   He he he

Jeg har tænkt på om jeg mon nogen sinde ville få brug for denne her, men nu er den vist helt på sin plads....

Anmeld

2. december 2010

ekzunz

Sees. skriver:

WHAAAAAAT??!

Hvornår er koncerten??

Den 15.07.11 i Parken.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.