Anne skriver:
Hej igen
Jeg kan helt forstå, at det føles som om dit liv er gået i stå. Du er i en venteposition, hvor du ikke ved, hvad der skal ske, hvor langt tid det tager, og hvornår du kan få dit normale liv tilbage. Det er hårdt at vente på, så jeg krydser alt jeg har for, at du kommer til hurtigst muligt.
Jeg har hørt rigtig meget godt om Aalborg sygehus, og jeg håber, at du får en god behandling derinde.
Ved du om de fjerner knuden eller brystet? Undskyld jeg spørger, men skal du også have anden behandling så som kemo eller stråling?
Mange tanker
Anne(H)
Spørg du bare løs, det er helt okay...
Jeg er ikke helt klar over det, for min egen læge sagde at de ikke laver en brystbavaringsperation når jeg er så ung, pga risiken for at det kan komme igen, men jeg ved det som sagt ikke, jeg håber at de kun fjerner knuden, men hvis de tager hele brystet også så tror jeg bare at jeg vil føle mig mere sikker i fremtiden, men det er svært at tage stilling til synes jeg...
Jeg skal have kemoterapi bag efter i 6 måneder, skulle jeg regne med, og vist nok to gange i ugen. og muligvis stråler efter kemoen, men det er der ingen der kan sige noget om før jeg er kommet længere hend i forløbet...
1000 tak for dine ord, de varmer på et ind i mellem koldt sted...:)
Knus fra Camilla
Anmeld