Indkaldelsen er nu kommet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2008

miver

MorCamilla skriver:

miver skriver:

Kan godt forstå hvis du synes det går lidt hurtig (at man næsten ikke kan følge med psysisk) men som beskrevet før er der nok osse rart for dig der kommer skred i tingne så du efter det her er overstået du kan live det fantastiske liv uden alle de tanker om hvad sker der nu
Det er da rart for dig du kommet ril det sted du ønskede

Ønsker det bedste for jer .
Kæmpe knus til dig

mie

Hejsa Mie..

Mange tak for dit svar. Ja det går godt nok hurtigt, men jeg har valgt at jeg synes at det er en god ting at min psyke ikke helt kan følge med, så kan det jo være at jeg slipper for en rigtig træls nedtur...
Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til alt det her er overstået, så mit liv kan gå videre.. (det lyder nok underligt, men det føles lidt ind i mellem som om det er gået i stå:$)

Knus fra Camilla.

Kan godt følge hvad du mener Men husk på livet går vidre kæmp kæmp kæmp .
Glæder mig osse på dine vejne til det er overstået så du igen rigtig kan nyde dit liv samt din familie ;).
Sender lige en potion med masser af mod og held .
mange tanker til dig og din familie herfra
knus Mie;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

MorCamilla

miver skriver:

MorCamilla skriver:

miver skriver:

Kan godt forstå hvis du synes det går lidt hurtig (at man næsten ikke kan følge med psysisk) men som beskrevet før er der nok osse rart for dig der kommer skred i tingne så du efter det her er overstået du kan live det fantastiske liv uden alle de tanker om hvad sker der nu
Det er da rart for dig du kommet ril det sted du ønskede

Ønsker det bedste for jer .
Kæmpe knus til dig

mie

Hejsa Mie..

Mange tak for dit svar. Ja det går godt nok hurtigt, men jeg har valgt at jeg synes at det er en god ting at min psyke ikke helt kan følge med, så kan det jo være at jeg slipper for en rigtig træls nedtur...
Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til alt det her er overstået, så mit liv kan gå videre.. (det lyder nok underligt, men det føles lidt ind i mellem som om det er gået i stå:$)

Knus fra Camilla.

Kan godt følge hvad du mener Men husk på livet går vidre kæmp kæmp kæmp .
Glæder mig osse på dine vejne til det er overstået så du igen rigtig kan nyde dit liv samt din familie ;).
Sender lige en potion med masser af mod og held .
mange tanker til dig og din familie herfra
knus Mie;)

1000 TAK :) :)

Anmeld

27. august 2008

Doktor Doolittle

MorCamilla skriver:

Jeg har netop i dag modtaget en indkaldelse til forundersøgelse af mine bryster, inden jeg skal opereres... :)
Det var pga et afbud, så kunne de lige så godt tage mig ind der, i stedet for dagen før jeg skal indlægges..
Så skal jeg dog køre til AAlborg en gang mere end jeg eller skulle, men skyndte mig at ringe der op og bekræfte tiden de havde givet mig..

Så jeg kommer til i Aalborg, som jeg helst ville og jeg kommer vist også lidt hurtigere til end jeg selv havde gået og regnet med.. Men det er bare dejligt, så jeg kan få det overstået i en fart...:)

Ville bare lige dele det med jer..

Knus fra camilla.

Det var da skønt at høre Camilla :)
Jeg håber alt kommer til at gå godt og at du efter omstændighederne er ok(?)(L)
(H) og mange tanker fra Tina

Anmeld

27. august 2008

Tullebobs

Kære Camilla

Pyyyhaaa jeg har ikke været meget herinde i lang tid, men læser så nu om din sygdom. Jeg sender alle mine tanker til dig og dine nære - og så lige en ordentlig bunke positiv energi.

Ud fra det jeg har læst, så virker du bare SUPERSEJ. Godt at du kommer til undersøgelser og operation relativt hurtigt. Aalborg sygehus er et af de bedste til kræftbehandling, så du er i gode og kompetente hænder.

Kæmpe krammer fra Trine(H)(H)(H)

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

Anne skriver:

Hej igen
Jeg kan helt forstå, at det føles som om dit liv er gået i stå. Du er i en venteposition, hvor du ikke ved, hvad der skal ske, hvor langt tid det tager, og hvornår du kan få dit normale liv tilbage. Det er hårdt at vente på, så jeg krydser alt jeg har for, at du kommer til hurtigst muligt.
Jeg har hørt rigtig meget godt om Aalborg sygehus, og jeg håber, at du får en god behandling derinde.

Ved du om de fjerner knuden eller brystet? Undskyld jeg spørger, men skal du også have anden behandling så som kemo eller stråling?
Mange tanker
Anne(H)

Spørg du bare løs, det er helt okay...
Jeg er ikke helt klar over det, for min egen læge sagde at de ikke laver en brystbavaringsperation når jeg er så ung, pga risiken for at det kan komme igen, men jeg ved det som sagt ikke, jeg håber at de kun fjerner knuden, men hvis de tager hele brystet også så tror jeg bare at jeg vil føle mig mere sikker i fremtiden, men det er svært at tage stilling til synes jeg...

Jeg skal have kemoterapi bag efter i 6 måneder, skulle jeg regne med, og vist nok to gange i ugen. og muligvis stråler efter kemoen, men det er der ingen der kan sige noget om før jeg er kommet længere hend i forløbet...

1000 tak for dine ord, de varmer på et ind i mellem koldt sted...:)

Knus fra Camilla

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

Doktor Doolittle skriver:

MorCamilla skriver:

Jeg har netop i dag modtaget en indkaldelse til forundersøgelse af mine bryster, inden jeg skal opereres... :)
Det var pga et afbud, så kunne de lige så godt tage mig ind der, i stedet for dagen før jeg skal indlægges..
Så skal jeg dog køre til AAlborg en gang mere end jeg eller skulle, men skyndte mig at ringe der op og bekræfte tiden de havde givet mig..

Så jeg kommer til i Aalborg, som jeg helst ville og jeg kommer vist også lidt hurtigere til end jeg selv havde gået og regnet med.. Men det er bare dejligt, så jeg kan få det overstået i en fart...:)

Ville bare lige dele det med jer..

Knus fra camilla.

Det var da skønt at høre Camilla :)
Jeg håber alt kommer til at gå godt og at du efter omstændighederne er ok(?)(L)
(H) og mange tanker fra Tina

1000 Tak Tina.. Jeg synes efter omstændighederne at jeg har det fint, jeg har sagt det så mange gange før, at den sygdom skal ikke have lov til at slå mig ud - så det håber jeg ikke den gør:$.. Jeg vil bare opereres og have min bahandling så mit liv kan gå videre...
Jeg tager en dag af gangen, så skal det nok gå, håber jeg...
Tak for dine ord...

Knus fra Camilla.

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

Tullebobs skriver:

Kære Camilla

Pyyyhaaa jeg har ikke været meget herinde i lang tid, men læser så nu om din sygdom. Jeg sender alle mine tanker til dig og dine nære - og så lige en ordentlig bunke positiv energi.

Ud fra det jeg har læst, så virker du bare SUPERSEJ. Godt at du kommer til undersøgelser og operation relativt hurtigt. Aalborg sygehus er et af de bedste til kræftbehandling, så du er i gode og kompetente hænder.

Kæmpe krammer fra Trine(H)(H)(H)

Hejsa Trine..

Mange tak for dine ord. Jeg håber også at jeg er sej nok til at klare den her sygdom.. Det er underligt at noget så lille kan fylde så meget i mit liv lige pt, (knuden er kun 17 * 19 mm) men det er vel fordi jeg godt ved at det er en farlig sygdom...
1000 Tak for dine ord og tanker og den positive energi, det får jeg brug for...

Jeg har også et indtryk af at jeg er i gode hænder i Aalborg, har vist aldrig hørt noget dårligt om deres måde at behandle kræftpasienter på.. Så jeg er rigtig glad for at jeg kunne komme til der oppe så hurtigt...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.