Indkaldelsen er nu kommet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. august 2008

MorCamilla

Jeg har netop i dag modtaget en indkaldelse til forundersøgelse af mine bryster, inden jeg skal opereres... :)
Det var pga et afbud, så kunne de lige så godt tage mig ind der, i stedet for dagen før jeg skal indlægges..
Så skal jeg dog køre til AAlborg en gang mere end jeg eller skulle, men skyndte mig at ringe der op og bekræfte tiden de havde givet mig..

Så jeg kommer til i Aalborg, som jeg helst ville og jeg kommer vist også lidt hurtigere til end jeg selv havde gået og regnet med.. Men det er bare dejligt, så jeg kan få det overstået i en fart...:)

Ville bare lige dele det med jer..

Knus fra camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2008

Anne

Camilla selv om det er triste omstændigheder, at du skal afsted under, så er det dejligt, at du kommer til der, hvor du gerne vil og at du forhåbentligt hurtigere kan komme i gang.
Har du en idé om, hvornår det bliver?
Mange tanker
Anne

Anmeld

26. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Så er der kommet sked i tingene. Selvom det er en træls omstændighed må det være rart at der sker noget. Og jo før jo bedre, ik?

(H)

Anmeld

26. august 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

Jeg har netop i dag modtaget en indkaldelse til forundersøgelse af mine bryster, inden jeg skal opereres... :)
Det var pga et afbud, så kunne de lige så godt tage mig ind der, i stedet for dagen før jeg skal indlægges..
Så skal jeg dog køre til AAlborg en gang mere end jeg eller skulle, men skyndte mig at ringe der op og bekræfte tiden de havde givet mig..

Så jeg kommer til i Aalborg, som jeg helst ville og jeg kommer vist også lidt hurtigere til end jeg selv havde gået og regnet med.. Men det er bare dejligt, så jeg kan få det overstået i en fart...:)

Knus fra camilla.

Dejligt for dig at du fik det ønskede sted og at du kunne få en tid så hurtigt... Jeg tænker på dig og håber det bedste for dig og din familie...

Majbritt(H)

Anmeld

27. august 2008

miver

Kan godt forstå hvis du synes det går lidt hurtig (at man næsten ikke kan følge med psysisk) men som beskrevet før er der nok osse rart for dig der kommer skred i tingne så du efter det her er overstået du kan live det fantastiske liv uden alle de tanker om hvad sker der nu
Det er da rart for dig du kommet ril det sted du ønskede

Ønsker det bedste for jer .
Kæmpe knus til dig

mie

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

Anne skriver:

Camilla selv om det er triste omstændigheder, at du skal afsted under, så er det dejligt, at du kommer til der, hvor du gerne vil og at du forhåbentligt hurtigere kan komme i gang.
Har du en idé om, hvornår det bliver?
Mange tanker
Anne

Hejsa Anne.
Mange tak for dit svar.. :)
Ja det er triste omstændigheder, men jeg er rigtig glad for at jeg ikke skal på privathospital:$ og faktisk til Aalborg, som jeg havde ønsket.. Så det er jo en god ting..
Min læge sagde at der er behandlingsgaranti på 4 uger fra henvisningen er modtaget til man skal opereres. Og når det nu er gået så hurtigt med den forundersøgelse, så krydser jeg fingre for at jeg kan komme til i løbet af de 4 uger, men ved desværre ikke noget sikkert endnu..

Knus fra Camilla.

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

Jeanne skriver:

Så er der kommet sked i tingene. Selvom det er en træls omstændighed må det være rart at der sker noget. Og jo før jo bedre, ik?

(H)

Hejsa Jeanne..

Mange tak for dit svar.. Jo jeg er også så glad for at jeg allerede kan komme til forundersøgelse nu, det er rigtig dejligt at det går så hurtigt. For jeg glæder mig til det er overstået, så der kan komme gang i tingene igen...

Knus fra Camilla.

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

twinboys skriver:

MorCamilla skriver:

Knus fra camilla.

Dejligt for dig at du fik det ønskede sted og at du kunne få en tid så hurtigt... Jeg tænker på dig og håber det bedste for dig og din familie...

Majbritt(H)

10000 TAK søde Majbritt, hvor er det dejligt at vide...

Knus fra Camilla.

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

miver skriver:

Kan godt forstå hvis du synes det går lidt hurtig (at man næsten ikke kan følge med psysisk) men som beskrevet før er der nok osse rart for dig der kommer skred i tingne så du efter det her er overstået du kan live det fantastiske liv uden alle de tanker om hvad sker der nu
Det er da rart for dig du kommet ril det sted du ønskede

Ønsker det bedste for jer .
Kæmpe knus til dig

mie

Hejsa Mie..

Mange tak for dit svar. Ja det går godt nok hurtigt, men jeg har valgt at jeg synes at det er en god ting at min psyke ikke helt kan følge med, så kan det jo være at jeg slipper for en rigtig træls nedtur...
Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til alt det her er overstået, så mit liv kan gå videre.. (det lyder nok underligt, men det føles lidt ind i mellem som om det er gået i stå:$)

Knus fra Camilla.

Anmeld

27. august 2008

Anne

Hej igen
Jeg kan helt forstå, at det føles som om dit liv er gået i stå. Du er i en venteposition, hvor du ikke ved, hvad der skal ske, hvor langt tid det tager, og hvornår du kan få dit normale liv tilbage. Det er hårdt at vente på, så jeg krydser alt jeg har for, at du kommer til hurtigst muligt.
Jeg har hørt rigtig meget godt om Aalborg sygehus, og jeg håber, at du får en god behandling derinde.

Ved du om de fjerner knuden eller brystet? Undskyld jeg spørger, men skal du også have anden behandling så som kemo eller stråling?
Mange tanker
Anne(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.