Juuuuulestemning ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

loppen82

Sees. skriver:

Så kan det være at min julestemning kommer, så alt juleræset har lagt sig - Sådan engang midt i januar

Du ik den eneste... Min julestemning er os væk.

Har ik engang pyntet op... gider ikke... har bare lyst til at putte mig under dynen og først komme frem når julen er slut... Men det går jo ik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Sees

loppen82 skriver:

Du ik den eneste... Min julestemning er os væk.

Har ik engang pyntet op... gider ikke... har bare lyst til at putte mig under dynen og først komme frem når julen er slut... Men det går jo ik.

Lige præcis sådan har jeg det også - Under dynen, og så væk mig når alt det her jule noget er ovre.
Gid det var så let!

Anmeld

2. december 2010

SiLiMiMa

Sees. skriver:

... Hvor er duuuuu??

Jeg kan simpelthen ikke komme i julestemning i år!
Den er helt væk - Pist borte.
Og jeg som ellers bare plejer at EEEEEEELSKE julen.

Besluttede så idag, at tage ind til min mormor og morfar - Mormor har nemlig 300 (!!!!!) nisser oppe hvert år, så det kunne da være at det kunne få stemningen lidt frem - Men NEJ!!

Hvad har I andre gjort for at komme i julestemning iår?

jeg har pyntet op i år - altså mere end jeg plejer.... ikke gertrud-agtigt, men stilfuldt - synes jeg da selv

og så har jeg købt kim larsen glemmebogen med julesange - nøj, de er gode!!!! Den kan jeg godt holde ud at høre på - det bliver ikke så sukkersødt.... det er jo larsen, ik

og tja, så holdt vi julefrokost for nogle vennepar sidste lørdag - det hjalp også en del på stemningen

og vigtigst af alt: DET ER FOR BØRNENES SKYLD JO!!!!!!

KNUS  heise

Anmeld

2. december 2010

loppen82

Sees. skriver:

Lige præcis sådan har jeg det også - Under dynen, og så væk mig når alt det her jule noget er ovre.
Gid det var så let!

I år er min jul ødelagt og glæder mig ikke engang.

Har ik engang råd til at købe gaver til mine børn  så for min skyld ku den bare forsvinde i år.

Anmeld

2. december 2010

Sees

Heise skriver:

jeg har pyntet op i år - altså mere end jeg plejer.... ikke gertrud-agtigt, men stilfuldt - synes jeg da selv

og så har jeg købt kim larsen glemmebogen med julesange - nøj, de er gode!!!! Den kan jeg godt holde ud at høre på - det bliver ikke så sukkersødt.... det er jo larsen, ik

og tja, så holdt vi julefrokost for nogle vennepar sidste lørdag - det hjalp også en del på stemningen

og vigtigst af alt: DET ER FOR BØRNENES SKYLD JO!!!!!!

KNUS  heise

Det er jo lige præcis også for min søns skyld, jeg gerne vil finde stemningen frem.
Så jeg synes det er hyggeligt at åbne julekalender og tænde lys om morgenen, og så jeg synes det er hyggeligt at se Pyrus, inden sengetid osv ..
Men jeg synes ikke det er hyggeligt - Jeg gør det for at holde traditionen ved lige, og jeg gør det fordi det er bare sådan noget jeg "skal" - Men jeg synes faktisk ikke det er hyggeligt.
Jeg siger ikke det er skide irriterende, men det er heller ikke noget jeg glæder mig til

Anmeld

2. december 2010

SiLiMiMa

Det er jo lige præcis også for min søns skyld, jeg gerne vil finde stemningen frem.
Så jeg synes det er hyggeligt at åbne julekalender og tænde lys om morgenen, og så jeg synes det er hyggeligt at se Pyrus, inden sengetid osv ..
Men jeg synes ikke det er hyggeligt - Jeg gør det for at holde traditionen ved lige, og jeg gør det fordi det er bare sådan noget jeg "skal" - Men jeg synes faktisk ikke det er hyggeligt.
Jeg siger ikke det er skide irriterende, men det er heller ikke noget jeg glæder mig til

kan sagtens følge dig..... sådan havde jeg det sidste år..... jul og nytår sku bare overstås så vi ku få al den sk... pynt væk igen hihi... men i år synes jeg faktisk det er hyggeligt og sørme om jeg ikke også næsten har vænnet mig til vejret nu!!......

Men du behøver da heller ikke lege gertrud eller synes det er fedt fedt.... måske kommer det, måske ikke..... så er der en jul igen næste år

du skal i hvert fald ikke stresse over at du ikke gider jul i år.... tror der er andre end dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.